אקזיט כל ישראלי בעולם הפרסום הדיגיטלי: סומוטו רוכשת את Meme Video

סכום הרכישה עומד על עד כ-13 מיליון דולר, במוזמן ובמניות, בכפוף לעמידה של הנרכשת ביעדים ● Meme Video פיתחה כלים בעולם הווידיאו הדיגיטלי

רכישה בסך של כ-13 מיליון דולר. סומוטו

סומוטו לימיטד, חברת תוכנה ישראלית-גלובלית שעוסקת בעולם השיווק והפרסום ברשת, הודיעה על רכישת Meme Video תמורת כ-13 מיליון דולר. כ-3.5 מיליון מהם ישולמו במזומן ובמניות בהשלמת העסקה, ותשלומים נוספים הינם תלויי יעדים על פני תקופה של שלוש שנים בסך של עד כ-9.5 מיליון.

במקרה שהביצועים יעלו על היעדים, התשלום אף עשוי לגדול מעבר לסכום זה. יעדי Video Meme הם הכנסות מצטברות של יותר מ-100 מיליון דולר ורווח נקי מצטבר של כ-12 מיליון בשלוש השנים הקרובות.

Meme Video פיתחה כלים בעולם הווידאו הדיגיטלי, הכוללים Ad Server, מפל מים, כלים לניתוח Big Data, מערכת אלגוריתמים המאפשרים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית ואחרים. פעילות הפרסום שלה חולשת על כל פלטפורמות הווידיאו הדיגיטליות, כולל מחשבים שולחניים ומכשירים ניידים, ומבוססת על טכנולוגיות אופטימיזציית פרסום בווידיאו. ב-2015, פעילות הווידיאו שלה הציגה הכנסות של תשעה מיליון דולר. בחברה מצטיינים שבעולם הווידיאו קיימת עונתיות, בה הרבעון האחרון של השנה הוא הרבעון החזק וסוף רבעון יותר חזק מתחילתו.

החברה הוקמה על ידי רונן מניפז, שי מגנג'י, ערן חג'ג' וניר וייצמן. חג'ג' משמש כמנכ"ל החברה, מניפז סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ומגנג'י – סמנכ"ל הכספים. בנוסף, בחברה מועסק רון יבורסקי כסמנכ"ל תפעול. המייסדים וסמנכ"ל התפעול צפויים להמשיך ולשמש בתפקידיהם לאחר השלמת הרכישה.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו, אמר כי "רכישת פעילות הווידיאו של Meme Video מהווה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של סומוטו לדריסת רגל משמעותית בסביבת הפרסום הזו, ומקדמת את החברה ביישום תוכניתה לגיוון מקורות ההכנסה. הרכישה מצטרפת לפעילות הווידיאו של סומוטו, שכבר כעת נמצאת בצמיחה מהירה".

לדבריו, "בהסתכלות קדימה, פעילות הווידיאו צפויה לתרום באופן מהותי להכנסות החברה ולגיוונן, להגדיל את היקפי הפעילות והרווח שלה ולייצר רווחים גבוהים מאלה שהצגנו עד כה. אנחנו מאמינים שרכישת Video Meme תביא להמשך יצירת ערך עבור בעלי המניות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים