מוטורולה סולושנס תפתח מרכז חדשנות בישראל

המרכז יעסוק בתחומי הסייבר, האנליטיקה, המובייל והאינטרנט של הדברים ● יו"ר מועצת המנהלים של החברה, גרג בראון, הודיע על פתיחתו בפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר מועצת המנהלים של מוטורולה סולושנס, גרג בראון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) עתידה לפתוח בקרוב מרכז חדשנות בישראל – כך הודיע יו"ר מועצת המנהלים, גרג בראון, בפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שנערכה אמש (ד').

המרכז יעסוק בתחומי הסייבר, האנליטיקה, המובייל והאינטרנט של הדברים. מהחברה לא נמסר מתי בדיוק הוא ייפתח, כמה עובדים יועסקו בו ובאיזו השקעה מדובר.

נתניהו, המשמש גם כשר הכלכלה, אמר לבראון כי "אתה במקום הנכון, במדינה הנכונה ובעסק הנכון. זה זיווג מצוין". לדבריו, "אני מקווה שחברות רב לאומיות בתחום פיתוח הטכנולוגיות יבואו לישראל, כי הן יפיקו מכך תועלת".

בראון השיב לו כי "הסיבה העיקרית לביקורי היא לומר לך שיש דרכים שבהן נוכל להעמיק את השותפות בינינו, במיוחד בכל הנוגע למרכז החדשנות".

"בבואה לחשוב על בעלי תואר PhD, מדעני נתונים ומשאבי היי-טק בתחומי האנליטיקה והסייבר, מוטורולה רוצה להשקיע משאבים נוספים בישראל, בנוסף לארצות הברית. זהו אזור יוצא מן הכלל לחדשנות, אינקובציה טכנולוגית והשקעות ביוזמות משותפות", הוסיף.

"החלטנו שבנוסף לארצות הברית, נשקיע בסטארט-אפים בישראל, שעוסקים בדור הבא של הטכנולוגיות. זה מה שייחד אותנו ויחזק את היעילות התחרותית של ישראל", ציין בראון.

מוטורולה העולמית מסרה כי היא רואה בסניף הישראלי כ-"אסטרטגי" וציינה כי החברה נמצאת בישראל עוד משנות ה-70', עם הקמת מרכז הפיתוח הראשון שלה מחוץ לצפון אמריקה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן

    למה לא מספרים על כל המפוטרים והמופרשים של מוטורולה בישראל בשנים האחרונות? מאות וקרוב לאלף פוטרו ממוטורולה ונזרקו לכלבים, אז מה עכשיו מוטורולה "נזכרת" לעשות יחסי ציבור ולחפש פראיירים בישראל, זו חברה ממש לא יציבה.

  2. אחד מבפנים

    כמו תמיד. בתקופה שלו החברה צומצמה בעשרות אחוזים. רובם הגדול של העובדים פוטר אבדו שנים של ידע ונסיון. לפני חמש שש שנים החברה מנתה 3000 עובדים שהיו אמורים לעבור לאיירפורט סיטי מתל אביב. היום נותרו באזור 600. רוב השטחים שהיו אמורים לאכלס עובדים הושכרו לחברות אחרות. מידי רבעון צריכים המנהלים בישראל צריכים להקריב עוד עובדים על מזבח הקפיטליזם האמריקאי החזירי.

אירועים קרובים