One1 רכשה את Dicomano Labs תמורת 12 מיליון שקלים

החברה הנרכשת עוסקת בפיתוח מבוסס סביבות ופלטפורמות סאפ, כמו גם ביישום ומכירה בישראל של פתרונות חברת הענן Servicenow ● היא תצטרף ל-One1 כחברה בת ותשמור על שמה ועל המבנה התפעולי שלה

גילי סהר, מנכ"ל ושותף ב-Dicomano Labs

קבוצת One1 הודיעה הבוקר (ב') לברוסה כי רכשה את Dicomano Labs, העוסקת בפיתוח מבוסס סביבות ופלטפורמות סאפ (SAP), כמו גם ביישום ומכירה בישראל של פתרונות חברת תוכנות הענן האמריקנית Servicenow. בעקבות הרכישה, Dicomano Labs תצטרף ל-One1 כחברה בת ותשמור על שמה ועל המבנה התפעולי שלה. סכום העסקה עומד על 12 מיליון שקלים.

Dicomano Labs הוקמה ב-2008 ומצויה בבעלות שווה של גילי סהר, המשמש כמנכ"ל החברה, ושל אבי משען, היו"ר. לחברה כ-50 עובדים המועסקים במערכי המחשוב הארגוניים של הלקוחות. סהר ימשיך להוביל אותה כמנכ"ל ושותף.

הוא אמר כי "השילוב בקבוצת One1 יקפיץ אותנו לשלב הבא בצמיחה העסקית שלנו, למגרש של השחקניות הגדולות בשוק. מהלך זה יאפשר לנו למקסם את פוטנציאל הידע והמומחיות שאנחנו מביאים עמנו לקבוצה, להגיע לשווקים חדשים ולהרחיב את מערך הלקוחות שלנו".

"תחומי פיתוח הסאפ ופתרונות הענן של Servicenow מהווים פוטנציאל עסקי רב ותסייע לנו להמשיך ולמנף אותם באמצעות התשתית החזקה של One1. אנחנו מעריכים שכבר השנה נראה צמיחה משמעותית נוספת בפעילותנו ונרשום יחד הישגים חדשים", הוסיף.

שי אוזון, מנכ"ל One1, ציין כי "רכישת Dicomano Labs היא עבורנו שלב אסטרטגי בכניסה לעולמות מחשוב הענן, באמצעות יישום פתרונות Servicenow. בתחום הסאפ, משלימה הנרכשת את הפעילות של החברה הבת שלנו, אקסאקט סופט. בכך נהפוך לשחקן מרכזי בשוק זה".

"מצאנו ב-Dicomano Labs שותפים בעלי ערכים זהים לשלנו עם מוניטין רב, צוות בעל ידע ומומחיות ובסיס לקוחות איכותי. החיבור יהווה עבור  הנרכשת קפיצת מדרגה עסקית החיונית להתפתחותה", אמר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבנעזר סקרוג'

    כל הכבוד לגילי הקמצן עכשיו עובדי דיקומנו יקבלו בונוס אדיר של 20 שקלים

אירועים קרובים