צ'ק פוינט – חברת ההיי-טק הישראלית הכי שווה

החברה הוותיקה הגיעה ב-2015 לשווי של כמעט 60 מיליארד שקלים ● צ'ק פוינט היא גם חברת ההיי-טק הישראלית הרווחית ביותר אשתקד ● אילו עוד חברות בולטות ברשימה? ומי מביניהן רשמה את הצמיחה הגבוהה ביותר?

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט. צילום: ניב קנטור

צ'ק פוינט (Check Point) היא חברת ההיי-טק הישראלית בעלת שווי השוק הגבוה ביותר – כך עולה מניתוח התוצאות של החברות הישראליות בתעשייה ל-2015, כפי שפורסמו עד כה. השווי שלה עומד על 58.23 מיליארד שקלים. חברת אבטחת המידע הוותיקה היא גם הרווחית ביותר – עם רווח נקי שנתי של 2.675 מיליארד שקלים.

יצוין כי צ'ק פוינט לא נסחרת בבורסה בתל אביב ובין החברות הישראליות מהתעשייה שכן נסחרות בה, בזק היא בעלת שווי השוק הגבוה ביותר – 25.03 מיליארד שקלים.

החברה שרשמה אשתקד את הזינוק הגבוה ביותר ברווח הנקי שלה היא סייבר ארק (CyberArk), עם עלייה של 159.13%. העלייה הגבוהה ביותר בהכנסות – 124.5% – נרשמה לחילן. הגידול נובע מהרכישה של נס.

את ההכנסות הגבוהות ביותר רשמה אמדוקס, לאחר שאלה הגיעו ב-2015 ל-14.21 מיליארד שקלים. יחד איתה נמצאות במועדון המיליארד בזק, החברה הבת שלה – בזק קווי, צ'ק פוינט, סלקום, פרטנר, HOT, טאואר ג'אז, NICE, מלנוקס, מטריקס, מלם תים, One1 וחילן.

התוצאות במיליוני שקלים, על פי שער נוחות של 3.9 שקלים לדולר (במידת הצורך).
• התוצאות השנתיות של אמדוקס פורסמו ב-30 בספטמבר 2015
** המניות של הוט לא נסחרות בבורסה של תל אביב, אלא רק האגרות חוב של החברה. לפיכך, אין שווי שוק
*** אין שווי שוק – חברה בת של בזק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים