סמסונג השיקה את ה-Galaxy S7 וה-S7 Edge

החברה מחזירה לשני המכשירים החדשים את ההגנה מפני מים והחריץ לכרטיסי microSD ● בנוסף, סמסונג השיקה את ה-Gear360, שמאפשר לצלם סרטונים ב-360 מעלות

ה-Galaxy S7 Edge של סמסונג

סמסונג (Samsung) השיקה אמש (א') את המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy – ה-S7 וה-S7 Edge. המכשירים הושקו ערב לפני פתיחת תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה, MWC.

העיצוב של המכשירים הללו דומה לזה של ה-S6, אבל הם כוללים שני מרכיבים שנעדרו ממנו ושסמסונג מחזירה למכשירי ה-Galaxy: הגנה מפני מים (IP-68) וחריץ לכרטיס microSD.

ה-Galaxy S7 מגיע עם מסך שטוח בגודל של 5.1 אינץ', עם גב אגרונומי, שניתן לעקם. המסך של ה-Edge הוא בגודל 5.5 אינץ', וניתן לעקם אותו ימינה או שמאלה. מכשיר זה הוא בין הפאבלטים הצרים ביותר שזמינים כיום.

שני המכשירים רצים על אנרואיד 6.0 (Android 6.0) – הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה, שידועה בכינויה מרשמלו. לשניהם יש זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 32 או 64 ג'יגה-בייט. בכל מקרה, ניתן להרחיב את הזיכרון עד 200 ג'יגה-בייט, באמצעות ה-microSD.

לא כל המכשירים בסדרת ה-S7 יהיו עם אותו מעבד: מחציתם יישאו את ה-Snapdragon 820 המדובר של קוואלקום (Qualcomm) והמחצית השנייה – את ה-Exynos 8 של סמסונג עצמה. כך או כך, שני סוגי המעבדים חזקים ב-30% מהדורות הקודמים, לפי סמסונג. בנוסף, הם כוללים טכנולוגיה לקירור המכשירים, על מנת שלא יתחממו מדי.

הסוללות של ה-S7 ושל ה-Edge חזקות למדי – 3,000mAh ו-3,600mAh, בהתאמה – ובסמסונג מבטיחים כי הן נטענות במהירות.

המצלמה האחורית של שניהם היא באיכות 12 מגה פיקסל והקדמית – 5 מגה פיקסל. שני המכשירים מוצעים במהירות LTE וקישוריות Wi-Fi 802/11, כמו גם בלוטות' (Bluetooth).

Gear360. צילום: יח"צ

Gear360. צילום: יח"צ

לצד המכשירים החדשים השיקה סמסונג את ה-Gear360, שמאפשר לצלם סרטונים ב-360 מעלות. הוא מורכב משתי עדשות, שכל אחת מהן יכולה לתפוס תמונה ב-180 מעלות ולהזרים אותה למכשירי ה-S7, ה-S6 וה-Note 5.

סמסונג מצטרפת בכך לרשתות חברתיות ואתרי וידיאו כמו פייסבוק (Facebook) ויוטיוב (YouTube), שהחלו באחרונה לתמוך בסרטוני 360 מעלות.

החברה הדרום קוריאנית מקווה לשנות באמצעות ההשקות הללו את המגמה שהסתמנה ב-2015, בה היא איבדה נתח שוק לטובת אפל (Apple) ויצרניות סיניות כמו וואווי (Huwaei) ושיאומי (Xiaomi). בחודש שעבר הזהירה החברה מנפילה בביקוש בכל העולם, לאחר שהתוצאות שפרסמה פספסו את תחזיות האנליסטים. בנוסף יצוין כי מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-5.6%, לאחר שב-2015 היא קטנה ב-5.1%.

סייע בהכנת הידיעה: יניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים