"יעד המנמ"רים – האצת תפעול ה-IT וצמצום עלויות התחזוקה"

כך אמר יאנוס הורבאט, מוביל טכנולוגי ב-HDS לאיזור EMEA ● לדבריו, "נדרש לנצל את תשתיות ה-IT בצורה טובה יותר, לא רק בגלל העלויות הבלתי הגיוניות, אלא גם בשל הצורך בתגובה עסקית מהירה ויעילה יותר"

יאנוס הורבאט, מוביל טכנולוגי, HDS לאיזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"עולם תשתיות ה-IT בקרב ארגונים רבים מתאפיין בסיבוכיות ובחוסר יעילות. נדרש לשנות מצב זה, על ידי הזרקת חדשנות לתשתיות, כדי לקרב אותם להיבטים העסקיים בארגון, לצמצם את העלויות שלהם ולהאיץ את יכולתם לפתח יישומים ולהגיב עסקית". כך אמר יאנוס הורבאט, מוביל טכנולוגי, HDS לאיזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

הורבאט דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של HDS. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') באולם קריפטון בכפר הירוק, תחת הכותר "להאיץ את היישומים העסקיים". את הכנס הנחה אלי ביטון, מנהל הפריסייל, HDS ישראל.

אלי ביטון, מנהל הפריסייל, HDS ישראל. צילום: קובי קנטור

אלי ביטון, מנהל הפריסייל, HDS ישראל. צילום: קובי קנטור

לדברי הורבאט, "נדרש לנצל את תשתיות ה-IT בצורה טובה יותר, לא רק בגלל העלויות הבלתי הגיוניות של התחזוקה והתפעול, אלא בשל הצורך שה-IT יגיב עסקית מהר ויעיל יותר. ה-IT יכול להנפיק שירותים ומוצרי מחשוב לטובת הלקוחות החיצוניים והפנימיים, אם הוא יהיה פשוט ולא מורכב". לכן, אמר הורבאט, "נדרש לנצל את התועלות הטמונות בחיבור ההדוק בין מערכות תשתית משולבות, עם אוטומציה. ניצול מירבי של הערך הנמצא במיכון עם תשתיות משולבות – תלוי באיכות של כלל המערכות. 'אין מקום בחדר' לחיבורים חלשים. החיבורים צריכים להיות מובנים מראש, הדוקים ובלי ממשקים מיותרים".

"ארגונים בעולם מבינים זאת", אמר הורבאט. "מחקרים מצביעים כי בקרב 60% ממערכי המחשוב של ארגונים באירופה, מערכות האחסון לא עומדות לבדן – אלא הן מהוות חלק ממערכות של תשתיות משולבות". לדבריו, "בעולם התשתיות, אנו מספקים חדשנות בכל שכבות הדטה סנטר – שרתים, אחסון ותקשורת. הדרך למימוש חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, עוברת ביכולת שלנו לפעול בשני שלבים: וירטואליזציה למערכות האחסון ולשרתים – ולאחר מכן יכולת להקצות שירותים במודל של תוכנה כשירות, לפי דרישה".

לדברי הורבאט, "למרות שמדובר על מערכת המכילה שלושה רכיבים – הרי שמול הלקוח המערכת שלנו מופיעה כמערכת משולבת אחת, שלא נדרש לנהל את רכיביה לחוד. HDS היא ספקית ה-IT היחידה המציעה מערכת ניהול ומערכת הפעלה לאחסון – עבור כלל הארגונים. אנו מציעים יכולות תוכנה, עם וירטואליזציה, אחסון הטרוגני, Active-Active, ללא עלויות של תוספות חומרה".

"פתרונות ה-IT האחודים של HDS מספקים את הזריזות והתאוצה הנדרשות למערכי המחשוב בארגונים", אמר הורבאט. "אנו מעניקים פתרון תשתיתי כולל לאפליקציות, לבסיסי הנתונים ולסביבות וירטואליות. מנמ"רים מבינים כי תשתית ה-IT של האתמול לא תתאים לדרישות העסקיות של המחר. אנו מסייעים להם לענות על ציפיות מנהלי הארגונים, של 'לעשות יותר IT בפחות תקציבים', בלא להגדיל את היקף כוח האדם המטפל בתשתיות. אנו מהווים את העדות הטובה ביותר לתחזית של כלל חברות המחקר, לפיהן עד 2018, תשתיות משולבות יהוו את רוב המערכות בדטה סנטרים. HDS היא הגשר שבין ההוצאות היורדות על חומרה וההוצאות העולות על תחזוקה. אנו מספקים למנמ"רים IT גמיש, מהיר ויעיל".

הורבאט סיכם באומרו כי "HDS פונה היום לארגונים מכל הסוגים ומציעה להם מערכת, המשלבת באופן אחוד ושקוף למשתמש – מערכות מחשוב, תקשורת ואחסון. אלו פועלות באופן אוטומטי, עם מערכת ניהול ומערכת הפעלה, אשר מקצה את המשאבים באופן יעיל וחכם יותר – לטובת צמצום עלויות הטיפול בתשתיות ה-IT. נדרש לטפל בשינויי הסביבה, השינוי בדרישות הלקוח ובמעבר לענן".

אריק מורנו, מהנדס מערכות, HDS ישראל. צילום: קובי קנטור

אריק מורנו, מהנדס מערכות, HDS ישראל. צילום: קובי קנטור

אריק מורנו, מהנדס מערכות, HDS ישראל, אמר כי "המצוקה של מנהלי תשתיות ה-IT היא בכמה שדות – המענה שלנו להם הוא ביכולת לשלב תוכנה, בניהול ענן פרטי – כזה שיאפשר מיכון, יכולת הקצאת שירות, חיוב על פי צריכה – ומעבר בין סביבות ענן פרטי לציבורי".

היטאצ'י, אמר מורנו, "משלבת חומרה ותוכנה, וכך היא מאפשרת למנמ"רים לבנות מחשוב ענן מלא, כולל שרתים, אחסון, ותקשורת – כאשר ההיבט החשוב בחבילה היא שכבת ניהול אחודה, המאפשרת ניהול ואוטומציה, עם Self Service Portal. בדרך זו, התוכנה העומדת בבסיס החבילה של היטאצ'י מעניקה יכולת, המאפשרת למנמ"רים ולמנהלי התשתיות לבנות מודלים של תשלום על שירותי ה-IT לפי שימוש".

הוא סיכם באומרו כי "בעזרת שכבת התוכנה אנחנו יכולים לשלב את הענן הפרטי של הארגון עם עננים ציבוריים בארץ – ובדרך זו ליצור ענן היברידי. בתצורה של ענן היברידי, אנו מאפשרים לשמור על מערכות מידע קריטיות שדורשות הלימה לרגולציות – להיות בתצורת רישוי מסורתי בענן הפרטי אצל הלקוח – ובה בעת להוציא סביבות IT שלמות אל מחוץ לאתר, לענן הציבורי. אנו צופים השנה גידול בפעילות של הטמעת ענני מחשוב היברידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים