אבי זריהן, סימנטק: "ארגונים הולכים לענן – וגם אנחנו"

לדברי זריהן, מנכ"ל החברה בישראל, רוסיה ושאר מדינות ברית המועצות לשעבר, "סימנטק הולכת למחשוב ענן כי ארגונים רוצים יותר ויותר שירותים ופחות התקנות - מדובר במצב שטוב לנו וטוב ללקוחות"

אבי זריהן, מנכ"ל סימנטק ישראל, רוסיה וברית המועצות לשעבר. צילום: ניב קנטור

"העולם הולך לכיוון מחשוב ענן, וכחלק מהמגמה, גם אנו, כחברת אבטחת מידע – הולכים ומעניקים יותר ויותר שירותים בתצורת מחשוב ענן". כך אמר אבי זריהן, מנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל, רוסיה ושאר מדינות ברית המועצות לשעבר.

זריהן דיבר בפתח כנס שותפים של הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם הקומה הרביעית בתל אביב. את הכנס פתחה גילי נצר, מנהלת שיווק למדינות מתפתחות ב-EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), סימנטק.

גילי נצר, מנהלת שיווק למדינות מתפתחות ב-EMEA, סימנטק. צילום: ניב קנטור

גילי נצר, מנהלת שיווק למדינות מתפתחות ב-EMEA, סימנטק. צילום: ניב קנטור

"סימנטק הולכת למחשוב ענן כי ארגונים רוצים יותר ויותר שירותים ופחות התקנות", אמר זריהן. "מדובר במצב שטוב לנו וטוב ללקוחות, כי הם מקבלים מגוון שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר בזמן אמת. בדרך זו אנו נמצאים עם 'יד על הדופק' בכל מה שקורה במערכות המחשוב של הלקוח הארגוני, ואנו מתהדרים ביכולת להעניק שירותים אלה בענן עם 100% רמת שירות".

זריהן אמר כי "נדרש להגן על המשתמשים, לעשות זיהוי של המשתמשים ולהגן על המידע עצמו בענן – בצורה יותר אינטנסיבית". לדבריו, "אנו רואים כמות מוגברת של איומים, שדורשים מארגונים השקעה נרחבת בכוח אדם לטובת הגנה מפניהם. הטכנולוגיה תסייע לכך ובתוכה, אספקת שירותי אבטחה ושירותים מנוהלים לארגונים בענן".

לדברי זריהן, "שנתה הכספית של החברה מסתיימת במרץ, ואנו צפויים לסיים את 2016 עם גידול משמעותי בהיקף המכירות – וזאת ללא המכירות של מוצרי הגיבוי של וריטאס (Veritas). יש לנו פה הזדמנות, עם הטכנולוגיות הקיימות שלנו, במצב השוק הנוכחי – להמשיך ולהגדיל את מחזור המכירות שלנו – וזאת, בלא קשר לגידול הצפוי בשוק עצמו".

הוא סיכם בציינו כי "בינואר 2016 נסגרה העסקה במסגרתה סימנטק מכרה את עסקי אחסון וגיבוי הנתונים שלה, וריטאס, לקבוצת משקיעים תמורת 7.4 מיליארד דולר. בעקבות הפיצול, סימנטק שבה להיות חברת אבטחת המידע ה'טהורה' הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי העומד על 4.2 מיליארד דולר, הפועלת בכל העולמות, מארגוני אנטרפרייז ועד המגזר הצרכני-פרטי. למערכת האנטי-וירוס שלנו, Norton, יש 135 מיליון משתמשים, וזהו כוח ניטור מבוסס חיישנים גדול ביותר".

לענות ולאזן בין כמה אתגרים

נצר, שכאמור, הנחתה את האירוע, אמרה כי "סימנטק היא חברת התוכנה מעשר הגדולות בעולם, והגדולה שבין חברות אבטחת המידע ה'טהורות'". לדברי נצר, "מנהלי אבטחת מידע בארגונים כיום נדרשים לענות ולאזן בין כמה אתגרים: הגנה על התוכן הארגוני, המידע והנתונים; הגנה על תשתיות ה-IT וכן, היכולת להגיב במהירות לאחר שקרתה פריצה, עם מניעת דליפת המידע והתאוששות זריזה".

"יש לנו מענה להגנת הארגונים מפני שלל האיומים", סיכמה נצר. "תשתית מודיעין ובינת הסייבר שלנו מספקת מידע מעודכן בתחום לשלל ארגונים, ממגוון מגזרי התעשייה, ובדרך זו הם יכולים למנוע חדירות, למזער סיכונים ולהלום לרגולציות בצורה טובה יותר".

רון כהן, מנהל טכנולוגי, ישראל רוסיה ודרום אפריקה, סימנטק. צילום: ניב קנטור

רון כהן, מנהל טכנולוגי, ישראל רוסיה ודרום אפריקה, סימנטק. צילום: ניב קנטור

רון כהן, מנהל טכנולוגי, ישראל רוסיה ודרום אפריקה, סימנטק, פתח בהציגו את תחומי הפעילות של החברה במתכונתה החדשה: הגנה על תחנות קצה, הגנה על דטה סנטרים, לרבות דטה סנטרים מוגדרי תוכנה, SDDC, זיהוי ואימות משתמשים, הגנה על מידע ומניעת דליפתו, DLP, ניהול משתמשי הקצה, הגנה על תעבורת הדואר הארגוני, הלימה לרגולציות ושירותי אבטחה. כהן הציג בדבריו כמה מפתרונות החברה: גישה מאובטחת, מבוססת זיהוי מרובה פקטורים – בלא צורך בחומרה ייעודית מצד הלקוח. כהן הציג את מוצר ATP גרסה 2 (Advanced Threat Protection) הנותן מענה למתקפות ממוקדות ומתמשכות (APT). הוא סיים בציינו כי חברות המחקר, וגרטנר (Gartner) בראשן, מיצבו בדו"ח האחרון את סימנטק, זו הפעם התשיעית ברציפות – כמובילה בתחום מניעת דליפת מידע.

רועי אלבז, מנהל מכירות לארגוני אנטרפרייז, סימנטק ישראל. צילום: ניב קנטור

רועי אלבז, מנהל מכירות לארגוני אנטרפרייז, סימנטק ישראל. צילום: ניב קנטור

רועי אלבז, מנהל מכירות לארגוני אנטרפרייז, סימנטק ישראל, סיים את הכנס בהציגו את חבילת ההגנה לתחנות הקצה החדשה של החברה. החבילה, ציין, "משלבת את ההגנה על תשתיות ה-IT עם הגנה על המידע והתוכן הארגוני". בדרך זו, הסביר אלבז, "מקבלים מנהלי אבטחת המידע בארגונים ערך מוסף מההגנה – הן בהיבטי הטכנולוגיה והן בהיבטים של עלויות הרישוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים