שריג צור, ווי אנקור: "ארגונים הולכים לענן באופן מואץ"

שריג, מנכ"ל החברה, הוסיף ואמר כי "האתגר הגדול שלי כמנהל, הוא לשמר את הרוח בארבעת תחומי הפעילות שלנו: עולם תשתיות ה-IT, המעבר למחשוב ענן, אבטחת מידע והגנת הסייבר ו-Big Data"

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. צילום: קובי קנטור

"ארגונים בארץ נעים לעבר מחשוב ענן – זה כבר לא באזז, אלא משהו שקורה הלכה למעשה. התנועה לעבר הענן – לצד העבודה שלנו בעולמות התשתיות, אבטחת המידע והגנת הסייבר, הביאו להגדלת היקף הפעילות של החברה ב-2015". כך אמר שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן.

צור דיבר בפתח כנס הלקוחות השנתי שערכה החברה אתמול (א') באולם אירועים לאגו בראשון לציון. את אירוע הנחה איש התקשורת עוזי מירון והשתתפו בו יותר מ-400 לקוחות ושותפים עסקיים של החברה. על האירוע פרסו חסותן השותפות של ווי אנקור: Arrow ECS , נט-אפ (NetApp) ישראל, VMware ישראל, סיסקו (Cisco) ישראל, Data Tech, קומוולט (CommVault) ישראל, לנובו (Lenovo) ישראל ו-RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, וחטיבת מוצרי האבטחה של HPE.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין.

"הגעתי ארצה אחרי שש שנות שהות בארצות הברית", אמר צור. "אז הצטרפתי לחברה קטנה ואיכותית בשם אנקור מערכות, אשר מנתה 40 עובדים. לאחר שש שנות בניה וצמיחה נרכשנו על ידי קבוצת חילן, ובינואר 2014 מוזגו אנקור ו-ווי, שנרכשה על ידי חילן כמה שנים קודם לכן. כיום מונה ווי אנקור 120 עובדים והיא מהווה חלק מקבוצת חילן – אחת משלוש חברות ה-IT הגדולות בארץ".

"למרות שהגדלנו פי שלושה את מצבת כוח האדם שלנו, הצלחנו לשמור על רוח משפחתית, עם ניהול בגובה העיניים, אנשים איכותיים וערכי חברות ויושרה" אמר צור. "כשנופלות מערכות IT של לקוחות, אנשינו מבלים שם לילה שלם, כדי להרים אותן במהירות".

"האתגר הגדול שלי כמנהל, הוא לשמר את הרוח בארבעת תחומי הפעילות שלנו: עולם תשתיות ה-IT, המעבר למחשוב ענן, אבטחת מידע והגנת הסייבר ו-Big Data", סיכם צור. "נמשיך להוביל את ארבעת עולמות התוכן הללו. חווינו השנה גידול בפעילות שלנו בענן וגידול עצום בסייבר. לאחר שנתיים של חינוך השוק, אנו רואים תוצאות גם בתחום ה-Big Data. המגמות הללו יימשכו גם בשנת 2016. המיזוג, שהיה ב-2014 – נתן את פירותיו השנה".

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "השותפות בין ווי אנקור ונט-אפ הולכת הרבה שנים אחורה ומחזיקה מעמד כמו חברות מהתיכון, או מהצבא". לדברי פרייס, "השוק היום מדבר על ענן, ובחלקו גם נע לעבר מחשוב ענן. האתגר העומד בפני המנמ"רים הוא כיצד לשלב את הענן בתוך פעילות ה-IT השוטפת. עם מוצרי נט-אפ לתחום, אנו מובילים בתחום ניהול הנתונים בענן". פרייס ציין כי ווי-אנקור מטמיעה את מוצרי ענקית האחסון בקרב מאות לקוחותיה וסיים בציינו כי "בסופו של דבר, עסקים עושים עם אנשים, זה מה שעושה את ההבדל".

אם החברה הייתה בנאדם – איזה בנאדם היא היתה

אלי זיברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת חילן ויו"ר דירקטוריון ווי אנקור, אמר כי "לפני יותר מעשר שנים, בטרם הצטרפתי לחילן, ניהלתי באירופה חברה בתחום האינטרנט. קבעתי פגישה עם בחור מבריק, ששאל אותי: 'אם החברה הייתה בנאדם – איזה בנאדם היא היתה'? הכרתי בכך שאכן, מאחורי חברות בעולם, כמו בארץ – מעבר לרשימת המוצרים והשירותים שיש להן, הן גם בעלות מאפיינים אישיותיים. כך, יש חברות צנועות ויש תאוות פרסום, יש חברות אמינות, יותר או פחות. בדרך כלל, מאפייני החברות הולכים עימם הרבה שנים והם מתחילים במייסד, כאשר החברה קולטת אנשים אשר מתאימים ל-DNA שלה. אנשים הם אלה שעושים את ההבדל".

אלי זיברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת חילן ויו''ר דירקטוריון ווי אנקור. צילום: קובי קנטור

אלי זיברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת חילן ויו"ר דירקטוריון ווי אנקור. צילום: קובי קנטור

קבוצת חילן, אמר זיברט, "מונה 3,500 עובדים: נס ישראל, ווי אנקור, קליק ויו (QlikView) ישראל, אשר פועלת בעולם האנליטיקה, והפעילות המסורתית שלנו – בעולם השכר ומשאבי אנוש. הקבוצה ממשיכה לצמוח ואני מעריך שזה יקרה גם בשנת 2016. ווי אנקור היא זרוע התשתיות של קבוצת חילן. לווי אנקור אכפת מהלקוחות שלה, היא שירותית ופרואקטיבית".

האירוע הסתיים בהופעה של הזמר קובי אפללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים