אלי גולדפרב, SIT: "להביא לאמת ארגונית אחת – שתשמש את כל העובדים"

על פי גולדפרב, זו הדרך להביא יכולות טובות יותר לקבלת החלטות, כי כך רבים מהארגון יצליחו לחלץ תובנות מהנתונים ● לדבריו, "השינוי חייב לקרות, כי לא ניתן להישאר עם שפות שאינן מובנות למשתמש, עם מצב של תוהו ובוהו בהיבט הידע"

אלי גולדפרב, סמנכ''ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי, SIT. צילום: ניב קנטור

"אנו מבחינים ביותר ויותר עובדים בארגונים העוסקים במידע, צורכים אותו ומביאים למנהלים יכולות טובות יותר לקבלת החלטות – מבוססות מידע". כך אמר אלי גולדפרב, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי, SIT.

אחת הדרכים להצליח בכך, ציין גולדפרב, "היא להביא לכדי יצירת אמת ארגונית אחת במונחי מכירות ורווחיות – אשר תשמש את כל העובדים, וככה רבים מהם יצליחו לחלץ תובנות מהנתונים". לדבריו, "השינוי חייב לקרות, כי לא ניתן להישאר עם שפות שאינן מובנות למשתמש, עם מצב של תוהו ובוהו בהיבט הידע".

גולדפרב דיבר בכנס BIG DATA & BI. הכנס בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר באולם אירועים לאגו בראשון לציון. לכנס הגיעו מאות מקצועני BI, והנחה אותו אמיר רסקין, שותף ב-B-Pro.

גולדפרב אמר בחיוך כי "לאנשי ה-IT יש אתגרים רבים בסביבה העסקית בה הם פועלים, אולם מעל הכל, תפקידם הוא לשמור שהמנכ"ל יהיה מבסוט". לדבריו, "סמנכ"ל הכספים רוצה לנתח את הנתונים ולהוציא מהם תובנות כאן ועכשיו. כך גם האנליסטים הנמצאים בארגון, חוקרים מידע וגם הם תפקידם לשמור את המנכ"ל מרוצה, כי הוא שואל אותם מבוקר ועד ערב שאלות שהם נדרשים להשיב לו".

לקחת בעיות קשות ולהפוך אותן לפשוטות

SIT, ציין, היא נציגת טאבלו סופטוור (Tableau Software) בישראל. "טאבלו לוקחת בעיות קשות עבור ארגונים והופכת אותן לפשוטות", אמר. "השינוי מגיע עם טאבלו, אשר מסייעת לאנשים להבין את המידע שלהם, ולעשות הרבה יותר בעזרת יכולות שירות עצמי. הבשורה של טאבלו היא קלות השימוש, לצד היכולת לספק ניתוח של המידע להמון אנשים בארגון. הכלים שלה מאפשרים לעובדים לעשות את הדברים בעצמם, תוך מתן מענה לאחידות, יכולת גידול, גמישות, אבטחת מידע, שליטה וממשל ארגוני, ייצור גרסאות וחידושים".

הוא סיכם באמרו כי "היעד הוא לסייע לאנשים העסקיים בארגון לקבל יותר החלטות מבוססות נתונים בהרבה פחות זמן. החברה מספקת פתרונות BI ייחודיים ומציגה את הנתונים בצורה ברורה למשתמש, תוך שימוש באמצעי נראות מתקדמים. המהירות ופשטות ההטמעה הם המאפיינים של יישום זה, והוא מתאים לכלל המשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים