גוגל רוצה להגיע לכולם!

מסכים קטנים, מסכים גדולים, סרטים, מוסיקה - במסיבת העיתונאים שערכה החברה אתמול, הציגה קו מוצרים כולל המדגיש למעשה את נחישותה להרחיב את ההיצע של קנייני המוצרים האלקטרוניים ● רוצים לדעת מה באמת היה שם?

דור חדש כעם טכנולוגיות חדשות? Nexus של גוגל

אתמול (ג') ערכה גוגל (Google) מסיבת עיתונאים והציגה שני סמארטפונים חדשים – ה- Nexus 5X מתוצרת LG, וה-Nexus 6P של וואווי (Huawei). ענקית הטכנולוגיה ממאונטיין ויו שבקליפורניה הרימה את המסך מעל שני מכשירי Chromecast מדור חדש וגם את Pixel C – טאבלט שהופך ללפטופ. משום מה זה נראה שידור חוזר של המוצרים שהציגה אפל (Apple) במסיבת העיתונאים שלה בתחילת החודש – שני סמארטפונים, טאבלט-לפטופ ומכשיר סטרימינג.

"יש לנו קו מוצרים כולל", אמר סאנדר פיצ'אי, מנכ"ל החברה העתידי, באירוע, "השנה הלכנו עוד צעד קדימה".

המוצרים החדשים מדגישים את נחישותה של גוגל להרחיב את ההיצע של קנייני המוצרים האלקטרוניים, כמו גם למשוך את המשתמשים אל ליבת עסקיה הראשונית – מנוע החיפוש שלה. כעת, ענקית האינטרנט, שבקרוב תפעל במסגרת חברת אחזקות בשם אלפאבית, מוכרת כעת הכל – ממחשבים ניידים ועד תרמוסטטים.

מכשירי ה-Nexus החדשים של גוגל מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסת מרשמלו (גרסה 6) נקייה, ללא שינוי המעטפת. "Nexus הוא אנדרואיד בדיוק כמו שעיצבנו אותה", ציין דייוויד ברוק, סגן נשיא להנדסת אנדרואיד בגוגל.

כמו אפל, גם גוגל הגדילה את היצע מכשירי הסלולר עם מכשיר קטן יותר ומכשיר גדול יותר, ובכך היא ניצבת מול המתחרה אפל עם תחמושת מגובשת יותר.

רזולוציה ומהירות גבוהה יותר

ה-5X הוא בעל מסך בגודל 5.2 אינץ' וברוזולוציית Full HD, ועוביו הוא 7.9 מ"מ. המצלמה היא בת 12.3 מגה-פיקסל ומפתח צמצם של 2.0. לדברי גוגל, הטכנולוגיה במכשיר מאפשרת לתאורה רבה יותר להיכנס פנימה וכך לספק תוצאות צילום טובות יותר במקומות סגורים. המצלמה מאפשרת גם צילום וידיאו בתנועה איטית, וכוללת גם חיישן מיקוד מהיר בטכנולוגיית לייזר. מחירו של המכשיר יעמוד על 380 דולרים בגרסת ה-16 ג'יגה-בייט.

דגם ה-6P הוא בעל מסך של 5.7 אינץ', העשוי ממתכת ועוביו 7.3 מ"מ בלבד. המצלמה האחורית במכשיר זהה לזו שבמכשיר ה-5X, וזו הקדמית לצילומי סלפי, היא בת 8 מגה-פיקסל ומפתח צמצם של 2.4. גוגל גם הוסיפה למכשיר את טכנולוגיית טביעת האצבע שלה Imprint, בכפתור ממוקם בגב המכשיר. המכשיר נושא זיכרון עבודה של 3 ג'יגה-בייט. מחירו של ה-P6 הוא 500 דולרים לגרסת ה-32 ג'יגה-בייט.

בשני המכשירים אי אפשר להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס, והם מוצעים בנפחי אחסון שונים.

מכשירי הדור החדש של ה-Chromecast 2.0, שמחירם עומד על 35 דולרים, שופרו ולדברי גוגל הם יכולים כעת להזרים וידיאו ברזולוציות גבוהות יותר, ובמהירות גבוהה יותר.

מכשיר Chromecast אודיו חדש שהציגה גוגל מיועד לחיבור לרמקולים ולהאזנה למוזיקה שנמצאת בסמארטפון באמצעות רשת אלחוטית.

הטאבלט שהשיקה ענקית האינטרנט, מתוצרתה ולא מתוצרת חברה אחרת – Pixel C – הוא בעל מסך של 10.2 אינץ'. הוא מיועד בעצם להתחרות במכשיר ה-Surface של מיקרוסופט (Microsoft) ולהפוך ללפטופ ברגע שמחברים אליו מקלדת בלוטות' שהציגה גוגל. מחיר המכשיר יהיה 500 דולרים בגרסת 32 ג'יגה-בייט של אחסון, ו-600 דולרים לגרסת ה-64 ג'יגה-בייט. מחיר המקלדת הוא 150 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים