האקרים חשפו את משתמשי אתר הבגידות אשלי מדיסון – כולל חבר כנסת

על פי מסמך שפרסמו ההאקרים, הם מימשו את האיומים שלהם ופרסמו פרטים של עשרות מיליוני גולשים, במטרה להוריד את "האתר הלא מוסרי" ● בעלי האתר: "זה פשע, לא פעולה ממניעים אידיאולוגיים"

תשלם ביוקר. אשלי מדיסון

לקוחות אתר הבגידות אשלי מדיסון (ALM) מוזמנים להתחיל לחשוש, לאחר שהאקרים שפרצו אליו גנבו ממנו פרטים של עשרות מיליוני משתמשים ופרסמו אותם בדארק נט, או לפחות כך הם טוענים. גודלו של הקובץ שפורסם הוא 9.7 ג'יגה-בייט. ההאקרים אמנם טוענים כי הוא מכיל מידע על כל משתמשי האתר – 37 מיליון – אולם על פי ההערכות, מדובר בפרטים של בין 32 ל-33 מיליון איש.

יצוין כי יש באתר רשומים יותר מ-170 אלף ישראלים. אחד מהם הוא חבר כנסת שנפל קורבן לפריצה, אולם מסר כי "אין לי כל קשר לעניין, מישהו משתמש בשם שלי כדי לפגוע בשמי הטוב". הח"כ הוסיף כי הוא יגיש תלונה למשטרה בעניין, בין היתר על מנת שהאתר יחשוף מהיכן בוצע הרישום.

לדברי ההאקרים, הם ביצעו את הפריצה כדי להשבית את האתר ה-"לא מוסרי". בין הפרטים אותם הם חשפו נמצאים, על פי הדיווחים, שמות משתמש, פרטי כרטיסי אשראי ומידע על פנטזיות בסקס שהמשתמשים פרסמו באתר. כך, למשל, אחד מהם כתב כי "יש לי תשוקה לסקס שאינה ניתנת לשליטה".

בין היתר, מצויים בקובץ שפורסם פרטיהם של עשרות מעובדי הבנקים המרכזיים בעולם, עובדי מדינה בבריטניה ובארצות הברית, סוחרי נשק ועובדים בתעשיות הביטחוניות.

כדי להוכיח את טענותיהם, פרסמו הפורצים שמות של שני אנשים שנמצאים ברשימה. אחד מהם הוא תושב ארצות הברית והשני תושב אונטריו, קנדה, בשם ריקי, שכתב שהוא נשוי אבל מחפש סקס עם אישה קינקית שאוהבת סרטים אירוטיים וש-"יש לה ידיים טובות".

"הראינו את הטיפשות של האתר ומשתמשיו"

במסמך שפרסמו, ובו הפרטים של המשתמשים, כתבו ההאקרים: "זמנכם עבר!" לדבריהם, "הראינו את ההונאה, ההתכחשות והטיפשות של האתר ומשתמשיו. עכשיו כולם יכולים לראות את המידע עליהם".

"מוצאים כאן אנשים שאתם מכירים?", הם שואלים ומפנים את תשומת הלב לכך שיש באשלי מדיסון, לטענתם, מאות אלפי פרופילים מזויפים של נשים. לדבריהם, "בתביעה שהוגשה נטען ש-90%-95% ממשתמשי האתר הם גברים. יש סיכוי שהגבר שלך נרשם לאתר הבגידות הגדול בעולם אבל לא בגד בך, אלא רק רצה לבגוד, אם זה משנה בכלל".

ואמנם, הבלוגר גרהאם קלולי, שהבלוג שלו עוסק בענייני אבטחת מידע, טען כי הוא יכול היה לפתוח באתר חשבון עם כתובת מייל שנחזית להיות של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אבל "זה לא אומר שאובמה אמנם משתמש באתר".

הם ממשיכים: "מוצאים כאן את עצמכם? דעו לכם שאשלי מדיסון הכשילה אתכם ושיקרה לכם. הגישו נגדם תלונות ותביעות, ואז תמשיכו בחייכם. לימדו את השיעור מכך והפיקו לקחים. זה מביך עכשיו, אבל תתגברו על זה".

לדבריהם, לא מגיעה למשתמשים באתר אנונימיות כי הם "בוגדים מסריחים".

"הפריצה – נגד בעלי המחשבה החופשית ברשת"

בעלי האתר, חברת Avid Life Media, הגישו תלונה למשטרה בעקבות הפריצה. לדבריהם, "אנחנו עוקבים אחרי המצב וחוקרים אותו, ומקדישים לכך אמצעים רבים".

הם הוסיפו כי "האירוע הזה הוא לא פעולה של האקטיביסטים (האקרים אקטיביסטים, שבדרך כלל פועלים ממניעים אידיאולוגיים – י"ה), אלא פשע. זוהי פעולה לא חוקית נגד משתמשי האתר, כמו גם נגד כל אחד בעל מחשבה חופשית שבוחר להשתתף בפעילות מקוונת חוקית. הפושע, או הפושעים, שביצעו את המעשה מינו את עצמם לשופטי המוסר ולמוציאים את גזר הדין לפועל, ומשליכים מניעים אישיים על כלל החברה".

יצוין כי ראג'ה בהאטיה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של האתר, כלל לא משוכנע שאמנם בוצעה פריצה, משום שלדבריו, החברה לא מחזיקה פרטי כרטיסי אשראי של המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים