גיל דון מונה למנכ"ל וריטאס ישראל, החברה המתפצלת מסימנטק

דון, לשעבר בכיר ב-EMC ישראל, ינהל את חברת ניהול המידע בארץ ● החברה החדשה תעסוק בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותי זמינות

גיל דון, מנכ"ל וריטאס ישראל

גיל דון, לשעבר בכיר ב-EMC ישראל, מונה למנכ"ל וריטאס (Veritas) ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. וריטאס היא החברה החדשה שמוקמת כחלק מהפיצול של סימנטק (Symantec) לשתי חברות.

דון, בן 50, מונה ב-2011 לתפקיד מנהל מכירות לקוחות אנטרפרייז ותעשיות ביטחוניות של חטיבת הגיבוי ושחזור (BRS) ב-EMC ישראל. לפני כן שימש משך שלוש שנים בתפקיד סמנכ"ל המכירות באנקור מערכות. קודם לכן ניהל משך ארבע שנים את מערך השיווק והמכירות של !We. דון הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת USC בקליפורניה ובוגר קורס ניהול עסקי בכיר באוניברסיטת תל אביב.

באפריל 2015 פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי אבי זריהן מונה למנכ"ל סימנטק ישראל. בחודשים שלפני כן פעל הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע בלא מנכ"ל. זאת, לאחר שבאוגוסט 2014 עזב את תפקידו שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, לאחר שבע שנים. אנג'ל מונה לתפקיד מנכ"ל פעילות סימנטק ישראל ב-2007, לאחר כשלושה חודשים בהם לא היה לחברה מנכ"ל. הוא החליף את אריה דנון, שעזב את תפקידו בחלוף שמונה שנות כהונה. דנון היה אחראי על המכירות האזוריות של החברה, בעוד אנג'ל היה אחראי על המכירות בישראל בלבד.

סימנטק פעילה בתחום האבטחה משנות ה-80. היא עברה שינוי מהותי כאשר נכנסה לעסקי ניהול המידע, עם רכישתה של וריטאס ב-2005 תמורת סכום של 13.5 מיליארד דולר. בראש וריטאס ישראל, בטרם הרכישה, עמד דניאל דניאל, שעזב את החברה כאשר זו נרכשה, ודנון נבחר לנהל את הסניף המקומי המוגדל. כיום דנון משמש כמנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי (Kaspersky) ישראל.

באוקטובר האחרון הודיעה ענקית האבטחה כי בכוונתה לפצל את החברה לשתיים: האחת היא חברת אבטחת המידע, שתמשיך לפעול תחת המותג סימנטק. היא תעסוק באבטחת מידע ובהגנה מפני סייבר, בהגנה על תחנות קצה במגזר הפרטי והארגוני, ניהול תחנות הקצה, הצפנה, אבטחה בעולם הנייד, ניהול גישה והגנה רב שכבתית, זיהוי משתמשים, מניעת דליפת מידע, ניהול אבטחה באירוח, ושירותי ניהול ואבטחה בדטה סנטר, לרבות ניהול מייל ו-ווב. השנייה היא חברת ניהול המידע, שתיקרא וריטאס, והיא תעסוק בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותי זמינות. הפיצול צפוי להסתיים עד סוף 2015 והחברה תפעל כשתי חברות באופן רשמי החל מינואר 2016.

לא התקבלה תגובת דון לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים