הסתיים בהצלחה מחזור 16 של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס ואנשים ומחשבים

כחלק ממטלות הקורס, ביצעו המשתתפים פרויקט סיום, אשר הביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו ● בין המרצים: גיל כץ - סמנכ"ל מערכות המידע בכלמוביל, קובי ביטר - מנכ"ל בינת סמך וצביקה פשהיימר - מנמ"ר שופרסל

בנצי שפירא, מנחה קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים

מחזור נוסף, 16 במספר, של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס – מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הגיע לסיומו בימים אלה. במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, בנושאים אשר נועדו להכשירם לשמש כמנמ"רים – תפקיד מורכב הדורש ידע עסקי, ניהולי וטכנולוגי.

ההרצאות במישור העסקי חידדו את חשיבות הבנת האסטרטגיה העסקית של הארגון ומתן תמיכה מתאימה במערכות המידע להשגת יעדי הארגון כפי שנקבעו על די ההנהלה. במישור הניהולי, קבלו המשתתפים הנחיות וטיפים כיצד להפוך למנהלים טובים יותר. בהיבט הטכנולוגי, התעדכנו המשתתפים בחזית הטכנולוגיה בתחומים שיעזרו להם לממש את האסטרטגיה הארגונית – החל מ-ERP, ביג-דטה, BI, סייבר, CRM ומובייל, וכלה במחשוב ענן והקמת DRP ו-BCP להמשכיות חיי הארגון בעת אסון.

המרצים היו מנכ"לים ומנמ"רים מארגונים מובילים מהמגזרים השונים, אנליסטים ומומחים בתחומים השונים. בין המרצים שהופיעו וחלקו מניסיונם הרב והמוצלח: גיל כץ, סמנכ"ל מערכות מידע כלמוביל; קובי ביטר, מנכ"ל בינת סמך; אלי פרנק, סמנכ"ל מערכות המידע של בזק לשעבר; צביקה פשהיימר, מנמ"ר שופרסל; ואלדד הרשטיג, סמנכ"ל מערכות מידע הבורסה.

כחלק ממטלות הקורס, ביצעו המשתתפים פרויקט סיום, אשר הביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו במהלך הקורס. המשתתפים חולקו לצוותים, כאשר כל צוות בחר ארגון אשר שימש כפרויקט הסיום שלו. בפגישת הסיום הציג כל צוות את ניתוח הארגון שנבחר מכל ההיבטים הרלוונטיים אשר נלמדו בקורס, החל מהחזון של הארגון, דרך ארכיטקטורת היישומים ועד המו"פ.

כמיטב מסורת קורס המנמ"רים, גם במחזור הנוכחי יצאו המשתתפים לסיור בשטח, אשר נערך הפעם בחברת נטפים שבקיבוץ מגל, שם הם היו אורחיו של ערן בנימני, Corporate Finance & HR IT Director.

במשוב אשר נמסר על ידי המשתתפים, הם ציינו בסיפוק את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים השונים אשר אפשרו להם להעשיר את הידע בתחומים השונים. "המקצועיות, הנטוורקינג והאווירה הנעימה במפגשים, גורמים לנו להמליץ בחום לעמיתים שלנו להשתתף במחזורים הבאים של הקורס", אמר אחד הבוגרים.

את הקורס מנחה בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס נפתח בימים אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים