שנה אחרי: איש לא הצליח לפגוע בביצועי XtremIO שפותחה בישראל ולזכות במיליון דולר

EMC האריכה את האתגר והודיעה כי ניתן עדיין לנסות ולזכות בפרס עד סוף 2015 ● במקביל, הכריזה החברה על XtremIO 4.0 ומכונות X-Brick בנפח 40 טרה-בייט

דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC. צילום: אור יעקב

אף אחד לא רוצה להיות מיליונר? שנה בדיוק לאחר שהכריזה ענקית הטכנולוגיה EMC שתשלם מיליון דולר למי שיצליח להשבית או לפגוע בביצועים של מערכות XtremIO, הודיעה אמש (ב') החברה, כי איש לא הצליח לעמוד באתגר ולדרוש את הפרס. הכישלון המהדהד מהווה חיזוק נוסף לזרוע הפיתוח של החברה בישראל, אשר אמון על הפיתוח והתחזוקה של XtremIO.

את העדכון בנושא סיפק דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC, על בימת המליאה המרכזית של EMC World 2015 – הכנס השנתי של החברה, שנערך השבוע בלאס וגאס. הכנס, שמשך אליו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, יינעל ביום ה'. גולדן, שהיה מי שהכריז על האתגר במקור, הביע שביעות רצון מאי-העמידה באתגר וציין, כי ניתן עדיין לנסות ולגבות את הפרס עד סוף 2015.

XtremIO הוא קו של מערכות אחסון פלאש (Flash), המבוססות על טכנולוגיה ישראלית. הן פותחו על ידי חברת סטארט-אפ ישראלית בעלת אותו שם, שנרכשה על ידי EMC תמורת 450 מיליון דולר ב-2012. המערכות תוכננו במטרה לספק ביצועים גבוהים במערכי אחסון מבוססי פלאש. במסגרת התחרות התחייבה EMC לשלם מיליון דולר למשתמש הראשון שיצליח להציג השבתה, פגיעה בביצועים או מעבר לפעילות במצב "System Garbage Collection" במערכות ה-XtremIO שלו.

"הרבה ספקי אחסון היום מדברים באוויר ומבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לעמוד בהן. רצינו להבטיח שהשוק יידע שאנחנו לא רק מבטיחים, אלא גם עומדים במילה שלנו", אמר גולדן לאנשים ומחשבים עם ההכרזה המקורית על אתגר המיליון. "אנחנו מכריזים על ההתחייבות הזו, כי אנחנו מאמינים שאנחנו ספק הפלאש היחיד בשוק שיכול לעמוד בהבטחות הזמינות והביצועים. ההתחייבות הזו אמנם סיבכה אותי עם המחלקה המשפטית שלנו ועם אנשי השיווק, אבל התגברנו על זה ואנחנו שמחים לסכן מיליון דולר כדי להדגיש את הנקודה שלנו ולהציג לשוק עד כמה גדול הפער בין XtremIO ובין המתחרים".

לפרטים נוספים על האתגר והפרס

דיוויד גולדן על הבמה בלאס וגאס. צילום: אור יעקב

דיוויד גולדן על הבמה בלאס וגאס. צילום: אור יעקב

XtremIO 4.0 – "החיה"

במהלך הרצאת הפתיחה שלו, הכריז גולדן על גרסה 4.0 החדשה של XtremIO שמבטיחה שיפורים רבים ותוצע ללקוחות בחינם. בין היתר, אמר, תומכת XtremIO 4.0 בתצורות פלאש גדולות יותר, מרחיבה את יכולות ה-On demand ומציעה קונסולידציה של עומסי עבודה ברמת ביצועים גבוהה מבעבר. בזכות יכולת דחיסות המידע הכפולה שלה, מציעה הגרסה החדשה, שמכונה "החיה" ("The Beast"), עד 40 טרה-בייט של אחסון לכל X-Brick, כאשר ניתן לדחוס עד שמונה מארזי X-Brick בכל מכונה.

כמו כן, מציעה גרסה 4.0 יכולות משופרות להגנה על המידע, יכולות גידול והרחבה חדשות ואוטומציה של אפליקציות ארגוניות דוגמת אורקל, VMware, אקסצ'יינג' ו-SQL. גרסה 4.0 של XtremIO וקונפיגורציות ה-X-Block החדשות תהינה זמינות במהלך הרבעון הנוכחי.

גיא צ'רצ'וורד, נשיא חטיבת Core Technologies ב-EMC

גיא צ'רצ'וורד, נשיא חטיבת Core Technologies ב-EMC

גיא צ'רצ'וורד, נשיא חטיבת Core Technologies ב-EMC, אמר כי "כשהשקנו את XtremIO הסברנו שהארכיטקטורה חשובה, והשנה החולפת הוכיחה עד כמה צדקנו. XtremIO 4.0 מהווה שדרוג משמעותי של הפלטפורמה, עם אפשרויות גדילה רחבות יותר ושירותי מידע משופרים, שלא רק מאיצות את האופן שבו אפליקציות רצות, אלא גם את האופן שבו הן נפרסות. עם גרסה 4.0 אנחנו מציעים למשתמשים יכולות משופרות שיסייעו להם להפוך את המפתחים שלהם לפרודוקטיביים יותר, לפרוס אפליקציות מהר יותר ולהציג איכות גבוהה יותר של מוצרים ושירותים. XtremIO היא נכס לכל דטה-סנטר שמגדיר מחדש את מה אפשר לעשות עם טכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים