צפו: הילרי קלינטון השיקה את הקמפיין ברשת

המועמדת לנשיאות החלה את המסע לבית הלבן בסרטון ביוטיוב וברשתות החברתיות, בו היא פונה ל-"אמריקני הממוצע" ● עכשיו היא יוצאת על מנת לפגוש את הבוחרים פנים אל פנים

קודם כל במדיה החברתית - לאחר מכן פנים אל פנים. הילרי קלינטון בסרטון

"אני רצה לנשיאות!", כך, בפשטות, אמרה הילרי קלינטון בסרטון רשת בן כ-2:20 דקות שהשיקה אמש (א'), בו פתחה את המרוץ שלה לאחד התפקידים החשובים בעולם. כפי שדווח שיקרה, קלינטון השתמשה בניו-מדיה כדי לעשות זאת והפיצה את הסרטון ביוטיוב (YouTube), ברשתות החברתיות ובאתר האישי שלה.

בסרטון נראים אמריקנים שונים, בני מעמד הביניים, מספרים על חייהם. היא בעצם פונה בו לקהל ה-"כל אמריקני": נראים בסרטון, למשל, חקלאית; אם חד הורית שעוברת דירה כדי לתת לילדה שלה חינוך טוב יותר; זוג בני אותו המין, שאחד מהם ממוצא היספאני; אישה ממוצא אסייתי; וגבר שבנה באחרונה עסק חדש.

לאחר מכן מופיעה קלינטון בפעם הראשונה בסרטון (בדקה ה-1:35 בלבד) ואומרת: "גם אני מתכוננת לעשות משהו – אני רצה לנשיאות!"

"האמריקנים יצאו ממצב כלכלי קשה", ציינה המועמדת, "אבל השיטה עדיין מעדיפה את אלה שבמעמד הגבוה. האמריקנים ה-'רגילים' צריכים מנהיג ואני רוצה להיות המנהיג הזה".

היא סיכמה באמרה: "אני מתחילה במסע להרוויח את הקול שלכם, כי זה הזמן שלכם ואני מקווה שתצטרפו אליי במסע הזה".

כעת, לאחר השקת הסרטון ברשת, יוצאת מי שכבר מכירה את הבית הלבן, לאחר שהייתה שרת החוץ האמריקנית ורעייתו של הנשיא ביל קלינטון, להיפגש עם הבוחרים פנים אל פנים בכמה ממדינות ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים