Cytegic של כרמי גילון מתרחבת לאמריקה הלטינית – באמצעות אחד מעשירי העולם

החברה תפיץ את הטכנולוגיה שלה במכסיקו ובדרום אמריקה על ידי Scitum, השייכת לתאגיד התקשורת Telmex מקבוצת החברות של המיליארדר המכסיקני קרלוס סלים ● שווי ההסכם: מיליוני דולרים

כרמי גילון, יו"ר Cytegic ולשעבר ראש השב"כ. צילום: קובי קנטור

חברת הסייבר הישראלית Cytegic, שבראשה עומד כרמי גילון, לשעבר ראש השב"כ, מתרחבת לאמריקה הלטינית ותפיץ את מוצריה שם באמצעות חברה של אחד מעשירי העולם – Scitum המכסיקנית, השייכת לתאגיד התקשורת Telmex מקבוצת החברות של המיליארדר קרלוס סלים. שווי ההסכם בין החברות מוערך במיליוני דולרים.

Cytegic מפתחת מערכות תוכנה לניהול אבטחת מידע ו-Scitum תשמש כזרוע השיווק, ההפצה וההטמעה שלה במכסיקו ובמדינות אמריקה הלטינית. החברה הישראלית תעמיד את הידע והניסיון שלה, וכן תבצע הדרכה בתפעול המערכות והטמעתן.

החברה הוקמה ב-2012 על ידי שי זנדני וד"ר אלון קפלן, וגילון משמש כיו"ר שלה. מהחברה נמסר כי היא פיתחה פתרונות תוכנה שמעניקים למנכ"לים, בכירים, חברי דירקטוריון ויו"רים כלים לקבלת החלטות ופיקוח על משאבי אבטחת המידע בארגונם.

הפתרונות כוללים תוכנה לאיסוף ועיבוד אוטומטי של מידע אודות איומי סייבר, המספקת למנהלים התראה שוטפת על מגמות, כיווני התקפה ואף יכולת חיזוי שמבוססת על תבניות פעילות. תוכנה נוספת מבצעת ביקורת שוטפת של בשלות מערך הגנת הסייבר של הארגון, על בסיס יותר מ-50 אינדיקטורים. כמו כן, היא מציעה כלי מתכלל שמבצע סינרגיה של הנתונים המתקבלים מהתוכנות האחרות ומספק תמונת מצב עדכנית, על גבי מסך אחד, אודות הסיכונים להם הארגון חשוף ואמצעי האבטחה שלו.

Scitum משמשת כאינטגרטור של אבטחת תוכן ומספקת שירותי אבטחת מידע מנוהלים למאות חברות באמריקה הלטינית.

גילון אמר כי "מדובר בשותפות אסטרטגית שתאפשר הפצה של הטכנולוגיה הישראלית לחברות מובילות באמריקה הלטינית. מנהלים בכל העולם מבינים כי הם ב-'שדה קרב' חדש, והם חייבים כלים משוכללים כדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר בניהול הארגון ולהתמודד עם סיכונים משמעותיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים