בינת וצ'ק פוינט מחממות יחסים

שתי החברות הודיעו על העמקת השותפות העסקית שלהן והעלאתה לרמת שותפות 4 כוכבים, הדרגה המקסימלית ● ההעלאה נובעת מההצלחה של שתי החברות בזכייה פרויקטים, עם דגש על המגזר הבטחוני

שיתוף הפעולה בין בינת תקשורת מחשבים ובין צ'ק פוינט ממשיך ביתר שאת. צ'ק פוינט הודיעה לאחרונה על שדרוג רמת השותפות בין החברות ועלייה של רמת לדרגה מקסימלית של 4 כוכבים, שינוי שנובע, כך נמסר מהחברות, מ"עלייה ברמת שיתוף הפעולה העסקי והטכנולוגי בין החברות, גידול משמעותי בהיקפי הפעילות בסדרי גודל של עשרות אחוזים משנה לשנה, ורצף של זכיות משותפות לבינת וצ'ק פוינט בפרויקטים, בדגש על פרויקטים בארגונים ביטחוניים".

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, מסר כי "הדיגיטל מגביר את פתיחות הארגון לעולם החיצון, ואת המהירות בה הוא מנהל את עסקיו. אלא, שהדיגיטל גם פותח את הארגון לנוזקות ולאיומים חדשים, בדגש על התגברות איומי הסייבר ואבטחת המידע". יוסי גז, מנהל הפעילות של צ'ק פוינט בישראל, ציין כי "לפני כשלוש שנים התחלנו בשיתוף פעולה מסיבי עם בינת, ומאז הפעילות גדלה בשיעורים ניכרים משנה לשנה. אנחנו ראינו את התהליך של אימוץ טכנולוגיות צ'ק פוינט בצורה מסיבית בפורטפוליו הפתרונות של בינת, ואנחנו תומכים במהלך הזה בצורה מלאה הן ברמה העסקית והן ברמה הטכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים