מטריקס השיקה את 8300 – "יחידת העילית" שלה לסטארט-אפים

היחידה מציעה מודלים עסקיים המותאמים לשלבים שונים בחייהן של החברות ● לקוחותיה יקבלו ייעוץ וליווי עסקי, וחיבור למקבלי החלטות בכירים

8300 של מטריקס

מטריקס השיקה את "יחידת העילית" שלה, 8300, שפועלת עבור קהילת הסטארט-אפים. אירוע ההשקה התקיים במתחם סוסה ברחוב שוקן בדרום תל אביב.

מטרתה של היחידה החדשה היא לספק פתרונות ושירותים עבור סטארט-אפים בפרט וחברות טכנולוגיה בכלל. 8300 פועלת כיחידה עסקית מהירה וגמישה, בהתאם לאופי הפעילות של חברות ההזנק, ומציעה מודלים עסקיים המתאימים לשלבים שונים בחייהן.

ההחלטה של מטריקס על הקמת היחידה נובעת מהבנת הצרכים הרבים והמיוחדים של החברות לקבל מגוון רחב של שירותים מקצועיים במהירות שיא ובגמישות מקסימלית, שיאפשרו להם הגעה לשוק במהירות רבה יותר. כל זאת תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ומחויבות לשמירה על הקניין הרוחני של הסטארט-אפ.

לקוחות 8300 יקבלו ייעוץ וליווי עסקי על ידי מנטורים מטעמה ומטעם מטריקס ככלל, בנושאים הקשורים לגיבוש תוכנית עסקית, מיפוי שוק ופיתוח עסקי. כמו כן, הם יקבלו קישור למקבלי החלטות בחברות וארגונים וחיבור למנהלים בחברות טכנולוגיה במגוון רחב של תחומים.

מתוך אירוע ההשקה. צילום: אריאל שפירא

מתוך אירוע ההשקה. צילום: אריאל שפירא

באירוע נכחו בכירי מטריקס, משקיעים וסטארט-אפים. דובר בו על היבטים של שימוש בקוד פתוח, כפי שרבים מהסטארט-אפים עושים, ועל הסכנות הכרוכות בכך. למשל, החשיפה לתביעות בגין שימוש ללא היתר בכלים.

הדובר המרכזי באירוע היה רונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות של מטריקס ומוביל פעילות 8300, שהציג את חזון הפעילות יחד עם מגוון הפתרונות ש-8300 מציעה לסטארט-אפים וחברות טכנולוגיה.

רונן ציין כי "מאז הקמתה של מטריקס בשנת 2001 היא מובילה בחדשנות ופעילויות פורצות דרך המספקות לחברות, ארגונים וסטארט-אפים פתרונות חדשניים ומתקדמים שלוקחים אותם קדימה בפעילותם העסקית. זה התחיל עם הקמת מטריקס, שהובילה את המעבר של חברות לעולם האינטרנט לצד פיתוח ותמיכה במערכות קיימות, המשיך עם פתרונות קוד הפתוח, שהפכו לפופולריים בישראל בקרב ארגונים וסטארט-אפים".

מתחם סטארט-אפים באזור מוסכים

סוסה הוא מתחם שהוקם על ידי בכירים בקהילות היזמות וההון-סיכון המקומיות. המקום, שגודלו 1,200 מטרים, הוא שטח עבודה ומקום מפגש ואירועים לחברות, משקיעים ונותני שירותים בזירת הסטארט-אפים הישראלית. שמו נגזר מהמיקום שלו – South of Salame, באזור המוסכים ברחוב שוקן, דרומית לרחוב סלמה. מדובר בעוד נדבך בשורה של אזורים ייעודיים לסטארט-אפים ותוכניות חממות ואקסלרטורים בחלק הדרומי של תל אביב.

אירוע זה הוא הראשון בשרשרת, כשהבא יתקיים ב-22 במרץ תחת השם Fintech Forward. במסגרת אותו אירוע ייפגשו סטארט-אפים ישראליים בתחום ה-Fintech עם בכירים במגזר הבנקאות והפיננסים. לכל אחת מחברות ההזנק שייבחרו להשתתף בכנס יוקצו שבע דקות להרצות בסגנון TED, כדי להציג את החברה ואת הפתרונות שלה למנהלים ישראליים בכירים בבנקים, חברות ביטוח וכן חברות השקעות ואשראי. כמו כן, הם יוכלו להציג את הפתרונות בתערוכה שתיערך בכנס, וכמובן אחד על אחד.

בין הבנקים והחברות הפיננסיות שישתתפו באירוע: הפועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי-טפחות, הבינלאומי, איגוד, HSBC, ויזה כ.א.ל, הפניקס, הראל, מגדל, כלל, מנורה-מבטחים ופסגות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים