Deloitte בריטמן אלמגור זהר רכשה מחצית מהבעלות בחברת הייעוץ סקר תמורת מיליוני שקלים

סקר מתמחה במתן ייעוץ ופתרונות בתחומי ה-IT, שיפור ביצועים עסקיים וניהול תהליכים ● היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים

"בוחנים בימים אלה אפשרויות להרחבת השירותים מישראל לעולם" יצחק חלדי,סקר

פירמת רואי החשבון Deloitte בריטמן אלמגור זהר רכשה באחרונה 50.1% מהבעלות על סקר, ומתכננת לשלבה במסגרת סל השירותים שמעניקה קבוצת הייעוץ של דלויט בארץ – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

סקר מתמחה במתן ייעוץ ופתרונות בתחומי ה-IT, שיפור ביצועים עסקיים וניהול תהליכים, והיא אחת מחברות הייעוץ הוותיקות והמובילות בארץ. לפני פחות משנה חגגה סקר יובל שנים להקמתה. שלושת הבעלים המשותפים שלה – ברוך רוטשילד, יצחק חלדי וישראל ליבוביץ' – ימשיכו לנהל את החברה, שתרכז תחתיה את מגוון שירותי הייעוץ בתחום ה-IT של דלויט בישראל.

במכתב ששלחו שלושת הבעלים של סקר ללקוחותיהם הם מסרו כי "אנו רואים חשיבות רבה בשילוב אלמנטים חדשניים בכלל עולמות התוכן בהם אנו עוסקים, בדגש על יכולות מבוססות טכנולוגיה עם ניסיון בינלאומי של חברות מובילות. סקר תרכז את כל שירותי דלויט בישראל בתחום הייעוץ ב-IT. תוספת זו מעצימה את יכולתנו לדבר בשפת עסקים משולבת טכנולוגיה, ואין לנו ספק כי נוכל לתרגם את יכולות הגוף המשותף להצלחה בעמידה באתגרים להם אנו שותפים".

Deloitte היא חברת ייעוץ מהגדולות בעולם ומונה יותר מ-200 אלף עובדים ב-154 מדינות. בארץ מונה הפירמה יותר מ-300 יועצים. במכתב ללקוחותיהם מסרו אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל העסקים הראשי של Deloitte בריטמן אלמגור זהר, ודן הלפרן, ראש מערך הייעוץ בפירמה, כי "תוספת זו מעצימה את יכולתנו לדבר בשפת עסקים משולבת טכנולוגיה ואין לי ספק כי כמלווים העסקיים שלכם, נוכל לתרגם שפה זו להצלחה העסקית שלכם".

סקר החלה את דרכה כחברת ייעוץ חקלאי. בשנות ה-70 החלה החברה את פעילותה בעולם ה-IT, ועם עידן המיני מחשבים, היא החלה לייעץ לחברות. סקר פיתחה – בשיתוף עם NCR – תוכנה למכבייה ה-12, שנערכה ב-1985. לאחר מכן היא פיתחה את תוכנת "ממש" לניהול משאבי אנוש, ששירתה את טבע, אמדוקס, בנק טפחות, מגדל, ישראכרט וארגונים נוספים. בשנות ה-90 היא התמזגה עם חברת ב. רוטשילד, בראשות ברוך רוטשילד. כיום מונה החברה 50 עובדים ויש לה מאות לקוחות, בארץ ובעולם. סקר פועלת בכמה תחומים: ליווי והובלת פרויקטי IT גדולים, כמו נמ"ר שבמשרד הבריאות, פרויקטי ERP ו-CRM של סאפ (SAP), אורקל (Oracle), מיקרוסופט (Microsoft), פריוריטי (Priority) ו-One1ERP, עם ניסיון בתכנון והטמעה של יותר מ-100 פרויקטי ERP. תחום נוסף הינו ניהול ושיפור תהליכים עסקיים עם מוצר אריס של Software AG.

חלדי מסר לאנשים ומחשבים כי  "לעובדי סקר נוצרו אפשרויות קידום בנושאים רבים כתוצאה מהרחבת השירותים, נגישות למאגר הידע והניסיון של דלויט העולמית, היעזרות במומחים מחו"ל והגידול המתוכנן בחברה". הוא הוסיף כי "הלקוחות של סקר ייהנו מהרחבת נושאי הייעוץ ללקוחות קיימים וחדשים, תוך העמקה ושימוש בידע גלובלי שהצטבר בקבוצת דלויט, המהווה היום אחת משלוש החברות הגדולות בעולם בתחום ה-IT". חלדי סיכם באמרו: "אנו בוחנים בימים אלה אפשרויות להרחבת השירותים מישראל לעולם בכמה נושאים, תחת המטרייה של דלויט העולמית. יחד עם זאת לא נזנח את בסיס הלקוחות בארץ ונמשיך להציע לו שירותים ברמה גבוהה כמו בעבר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי ברנוב

    שילוב מנצח!!!!!!!!!!!!! יישר כוח!!!!!!!!!!!

אירועים קרובים