שי אוזון, One1: "מידע כולל ובזמן אמת על הלקוח הוא כאוויר לנשימה לארגונים"

"מידע לא ברור או לא מעודכן על הלקוח הוא כערפיח ונדרש לו מטהר אוויר", אמר אוזון, מנכ"ל החברה

שי אוזון, מנכ"ל One1 טכנולוגיות. צילום: קובי קנטור

"כל מנכ"ל בכל סוג ארגון יאמר שהארגון קם ונופל על מכירות. לכן, כפועל יוצא מכך, המידע אודות הלקוחות הוא כאוויר לנשימה עבור אנשי המכירות והארגונים בכלל. מידע לא ברור או לא מעודכן על הלקוח הוא כערפיח ונדרש 'מטהר אויר' לתחום", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל One1 טכנולוגיות.

אוזון דיבר בפתח כנס שערכה החברה ללקוחותיה, בו הוצגו פתרונות Salesforce המוטמעים על ידי One1link. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם yes Planet בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-500 מלקוחות החברה. הנחתה את הכנס גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי אוזון, "המערכת של Salesforce, עם הפיתוחים הנוספים שלנו, היא מעין אותו 'מטהר אוויר'". "התחלנו ליישם מערכת של Salesforce אצלנו בחברה לפני כמה שנים. היא שימשה מערכת קלאסית של ניהול קשרי לקוחות, ניהול 'לידים' והזדמנויות. עם הזמן הבנו כי ניתן להעמיק את השימוש במערכת על ידי פיתוחים מיוחדים שבוצעו בפלטפורמת ה-Salesforce. כך נולדה אצלנו התפיסה של One1link, של שימוש במערכת, פיתוח יישומים נוספים שיחוברו אליה לצד החיבור למערכות IT אחרות", הוסיף.

כך, אמר אוזון, "כיום אנחנו יודעים לתת ללקוחות הארגוניים שלנו את היכולת לקבל תמונת מצב, עם מידע מעודכן בזמן אמת ובאופן כולל אודות הלקוח: כמה קריאות הוא פתח במוקד שירות הלקוחות; מה מצב האובליגו שלו; מי משרת אותו, ועוד".

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: קובי קנטור

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: קובי קנטור

הוא סיכם באמרו כי "בחמש השנים האחרונות החברה הכפילה ויותר את מחזור המכירות ואת כמות העובדים שלה. המערכת של Salesforce משמשת אותה בצמיחתה ומובילה אותה בהתפתחותה. האתגרים הם כמו של כל חברה בשוק שעוסקת במכירות ואנחנו רוצים להביא אותן ללקוחות הארגוניים שלנו. אנחנו מהווים את אחד משלושת מרכזי הפיתוח של Salesforce באירופה, מה שמקנה יתרון ללקוחות. הרכישה שלנו ב-2014 את Balink והשילוב עם One1 יצרו, בראשונה בישראל, חברה גדולה שמתמחה ב-Salesforce ויודעת לתת מענה לצרכים של מגזר האנטרפרייז".

האיש שהביא את Salesforce לישראל

נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל, ציין כי "עד סוף 2005 עבדתי ב-One1 כמנהל חטיבת התוכנה ואז הבאתי את Salesforce לישראל. One1 הייתה שותפה ראשונה של החברה בארץ ואני רואה בכנס זה סגירת מעגל עבורי".

"One1link היא שותפה מובילה בפיתוח פלטפורמת המובייל וה-Community", ציין. "החברה היא PDO ( מוסמכת פיתוח של Salesforce העולמית), שיכולה למנף ארגונים גדולים בארץ לפתרון שהוא מעבר ל-CRM סטנדרטי".

נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל. צילום: קובי קנטור

נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Salesforce ישראל. צילום: קובי קנטור

"אני מוכר תוכנה עשרות שנים וזו פעם ראשונה שאני מוכר תוכנה שלקוחות אוהבים", אמר. לדבריו, החברה דורגה על ידי IDC במקום הראשון בעולם מערכות ה-CRM, המגזין פורצ'ן (Fortune) דירג אותה שביעית ברשימת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם ובמגזין פורבס (Forbes) היא זכתה, בפעם הרביעית ברציפות, בתואר החברה החדשנית ביותר.

Salesforce, אמר גביש, היא בין 10 החברות הצומחות במהירות הרבה ביותר וקצב הצמיחה שלה עומד על יותר מ-30% בשנה.

הוא ציין כי החברה מפרישה 1% ממחזורה לטובת תרומת לקהילה, במסגרתה הוטמעו המערכות שלה ב-24 אלף מלכ"רים ועמותות בעולם. יותר מ-400 מהגופים הללו מצויים בישראל, כשהגדול ביניהם הוא הסוכנות היהודית. הוא סיים בציינו כי מחזורה השנתי של החברה עומד על יותר מחמישה מיליארד דולר וכי בארץ נוספו לה כלקוחות בשנה שעברה בנק לאומי, כי"ל ואדמה (לשעבר מכתשים).

לאחר המליאה המרכזית התפצל הכנס לשני מסלולים: CRM, בו הוצגו סיפורי לקוח בעולמות השירות, המכירות והמובייל, ומסלול פלטפורמות, בו הוצגו פתרונות משלימים ל-CRM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים