אלון בסיס, e-teacher: "משרד החינוך צריך להשתמש בכלים הטכנולוגיים הקיימים"

"יש לאפשר לתלמידים בעידן החדש לקלוט מידע ברמה גבוהה, מכמה ערוצים, לקבל חומרים מיוטיוב ומוויקיפדיה וליצור בסיס לשיתופי פעולה ולשיחות ביניהם ברשתות חברתיות", ציין בסיס, סמנכ"ל התפעול של החברה

אלון בסיס, סמנכ"ל התפעול של e-teacher

"משרד החינוך צריך להשתמש בכלים הטכנולוגיים הקיימים ולהטמיע אותם", כך אמר אלון בסיס, סמנכ"ל התפעול של e-teacher.

בסיס דיבר ברב שיח שנערך באחרונה בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס Edutech 2015, שיתקיים ביום ה' הבא.

הוא ציין כי e-teacher מייצגת בארץ את Blackboard, חברת טכנולוגיה המספקת יכולות לחינוך מתוקשב. החברה קיימת זה 15 שנים ועוסקת בתחום הלמידה הסינכרונית, "פנים מול פנים", לטובת לימודי שפות ושיעורים פרטיים. "בתי הספר הווירטואליים שלנו הם בין היחידים מסוגם בארץ ואנחנו מספקים פלטפורמה חינוכית לשיתופיות", אמר בסיס. הוא ציין כי בין השאר, החברה מפעילה בתי ספר מקוונים לילדי דיפלומטים השוהים בחו"ל וכיתות וירטואליות לחינוך מיוחד.

"Blackboard מפתחת מערכות ללמידה מרחוק לאוניברסיטאות ולמוסדות חינוך, ולה 300 אלף משתמשים. אנחנו רוצים לאפשר לתלמידים בעידן החדש לקלוט מידע ברמה גבוהה, מכמה ערוצים, לקבל חומרים מיוטיוב (YouTube) ומ-ויקיפדיה (Wikipedia) וליצור בסיס לשיתופי פעולה ולשיחות ביניהם ברשתות חברתיות", ציין בסיס.

"ללמד עם ויקיפדיה – לא מעל המורים"

מיכל לסטר, מנהלת עמותת ויקימדיה (Wikipedia) ישראל, שמפעילה את ויקיפדיה העברית, אמרה כי האנציקלופדיה החופשית זוכה בארץ לצפייה של 60 מיליון עמודים מדי חודש – 44 מיליון מהם בעברית.

מיכל לסטר, מנהלת עמותת ויקימדיה ישראל

מיכל לסטר, מנהלת עמותת ויקימדיה ישראל

"אנחנו רוצים ללמד עם ויקיפדיה", הוסיפה. "מדובר על למידת חקר משמעותית, אבל לא כזו שנעשית מעל המורים. התחלנו לעבוד עם מורים ועם תלמידים מחוננים".

היא ציינה כי "המהפכה הטכנולוגית היא עובדה ומשפיעה על כלל התלמידים. השאלה היא כיצד עובדים. הדיאלוגים מורים-תלמידים-טכנולוגיה ו-מורים-תלמידים-ויקיפדיה הם דיאלוגים חשובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים