Infosys ההודית רכשה את פאנאיה הישראלית תמורת 230 מיליון דולר

החברה הרוכשת מתכוונת לבסס מרכז פיתוח מקומי בתחום ניהול היישומים העסקיים ● זו הרכישה הראשונה של Infosys בישראל

16/02/2015 11:32
נרכשת ונרגשת. פאנאיה

הסטארט-אפ הישראלי פאנאיה (Panaya), המנוהל על ידי דורון גרסטל, נרכש על ידי Infosys ההודית תמורת כ-230 מיליון דולר במזומן. זו הרכישה הראשונה של Infosys בישראל ועם הרכישה יצטרפו כ-160 עובדי פאנאיה ברעננה לענקית המחשוב ההודית. העסקה צפויה להיסגר עד סוף החודש הבא.

מ-Infosys נמסר כי רכישת פאנאיה "תבסס את נוכחותה בישראל והיא מחויבת להרחיב פעילות זו". החברה מתכוונת לייסד בארץ מרכז פיתוח בתחום ניהול היישומים העסקיים.

פאנאיה מספקת פתרונות מבוססי ענן לניהול שינויים ובדיקות איכות ביישומים ארגוניים. הפתרונות שפיתחה החברה מסייעים בביצוע משימות קריטיות ובהטמעת שינויים בתוכנות ארגוניות כמו JD Edwards, סאפ (SAP), אורקל (Oracle) ו-Salesforce. נכון להיום, הטכנולוגיה שפיתחה פאנאיה מיושמת ביותר מ-1,200 חברות ברחבי העולם בשווקים מגוונים כמו התקשורת, הרכב, הפיננסים והתרופות, וכן במגזר הממשלתי.

Infosys היא מחברות המחשוב הגדולות בעולם בתחום הטמעת תוכנות ארגוניות. הכנסותיה בשנת הכספים 2014 הסתכמו בכ-8.25 מיליארד דולר ושווי השוק שלה עומד על 41.8 מיליארד.

"רכישת פאנאיה היא צעד חשוב המבדל את קו שירותי המחשוב שלנו מול המתחרים", אמר מנכ"ל Infosys, ד"ר וישאל סיקה. "הטכנולוגיה שלה תסייע לנו להתמקד יותר באתגרים האסטרטגיים העומדים בפני לקוחותינו".

גרסטל ציין כי "אני משוכנע שרכישת פאנאיה תמצב את Infosys כמובילת שוק היישומים הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים