פייסבוק מכחישה: Lizard Squad לא פרצו אלינו

מהרשת החברתית נמסר כי ההשבתה שאירעה הבוקר (ג') לא נגרמה כתוצאה מאירוע אבטחת מידע או סייבר, אלא מבעיות טכניות שנבעו משינוי בתצורה

מה רוצה הצפרדע מפייסבוק? מתוך חשבון הטוויטר של Lizard Squad

ההשבתה של פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram) וטינדר (Tinder), שאירעה הבוקר (ג'), לא בוצעה בעקבות מתקפה של Lizard Squad – כך על פי הרשת החברתית. מפייסבוק נמסר כי לא מדובר כלל באירוע אבטחת מידע או סייבר, כי אם בבעיות טכניות שנבעו משינוי בתצורה של הרשת החברתית.

חברי הקבוצה, שאחראים לפריצה שאירעה בשבוע שעבר לשרתי חברת התעופה מלזיה איירליינס (Malaysia Airlines), נטלו את האחריות לפיגוע הקיברנטי שהשבית הבוקר את שלושת השירותים הפופולריים למשך כשעה. הם עשו זאת בציוץ שפרסמו בחשבון הטוויטר (Twitter) שלהם, שקרוי LizardMafia. אנשי טינדר פרסמו בחשבון הטוויטר שלהם הודעה בה הם מעלים את האפשרות שמקורה של הפריצה לאפליקציית ההיכרויות בצפון קוריאה, כמו במקרה של סוני (SONY).

שלושת האתרים קרסו הבוקר, וגולשים לא יכולים היו לקרוא בהן (בחלק מהזמן), להעלות פוסטים ותמונות או להגיב – מכל פלטפורמה שהיא. לעומת זאת, ווטסאפ (WhatsApp), ששייכת אף היא לפייסבוק, פעלה במשך כל זמן התקלה כרגיל.

הידיעה עודכנה ב-12:56.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים