שלומי עמר, סאפ ישראל: "פרויקט המרכבה יכול להמשיך לצמוח"

"בעתיד, הממשלה תוכל לקחת את השירותים שלה לעולם המובייל, לטובת הנגשת שירותים אלה עבור הלקוחות, עובדי המגזר הציבורי", אמר עמר, מנהל המגזר הציבורי בסאפ ישראל

שלומי עמר, מנהל מגזר ציבורי, סאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

"מערכות סאפ (SAP) מבוססות במגזר הממשלתי. פרויקט מרכבה יכול להמשיך ולצמוח", כך אמר שלומי עמר, מנהל המגזר הציבורי בסאפ ישראל.

עמר דיבר במסגרת פאנל שנערך בכנס WORLD e-Gov Forum 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים לפני ימים אחדים במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים מהמגזר הציבורי. את הפאנל, שנושאו אסטרטגיית המחשוב הממשלתי ועתידה, הנחה ד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב בכיר למגזר הממשלתי.

לדברי עמר, "מרכבה הוא פרויקט עצום ובימים אלה אחרוני משרדי הממשלה מצטרפים אליו. המדובר בפרויקט רוחבי גדול, אשר 'מתכתב' והולך צד בצד לחזון הטכנולוגי של סאפ, ולכן הוא יכול להסתייע בו לקידומו הוא".

במסגרת עתיד הפרויקט, אמר עמר, "הממשלה תוכל לקחת את השירותים שלה לעולם המובייל, לטובת הנגשת שירותים אלה עבור הלקוחות, עובדי המגזר הציבורי. כך, כל מנהל רכש בארגון ממשלתי ציבורי יוכל לאשר הזמנת רכש ולקבל מידע מבוסס מערכות BI". עמר סיים בציינו כי "המטרה היא לקחת את הפרויקט עוד צעדים קדימה, למשל, להיעזר בפלטפורמת ענן המספקת למשרדים פיתוח יישומים דוגמת CRM, או יישומים נוספים".

"אין סיבה שהדיגיטל לא יקרה בממשלה"

אילן נימני, סמנכ"ל שיווק תדיראן טלקום שירותי תקשורת, אמר כי "הדיגיטל קורה בעולם העסקי. אין כל סיבה שהוא לא יקרה בעולם הממשלתי".

לדברי נימני, "העניין המרכזי והמהותי כיום עבור המנמ"רים הוא חוויית הלקוח. שם הם ישקיעו את המשאבים שלהם, ושם אנו נמצאים ומספקים פתרון תקשורת אחודה, UC, עם קונטקט סנטר, CC, הנותנים מענה לצורך חשוב זה".

אילן נימני, סמנכ"ל שיווק תדיראן טלקום שירותי תקשורת. צילום: קובי קנטור

אילן נימני, סמנכ"ל שיווק תדיראן טלקום שירותי תקשורת. צילום: קובי קנטור

הוא ציין כי החברה, מקבוצת אפקון, משמשת מחד כאינטגרטור של מוצרי וציוד תקשורת ומאידך מפיצה ומשווקת מוצרים אלה. "אנו חברת אינטגרציה, המשלבת ומטמיעה מערכות לתקשורת קול ונתונים באתרי לקוחות עסקיים", אמר נימני, ובין השאר אנו מציעים את המוצרים והשירותים שלנו למגזר הממשלתי-ציבורי".

נימני סיים באומרו כי באוקטובר לפני שנה השיקה תדיראן טלקום את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שמתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. מאז השקתה הותקנה איוניקס בקרב לקוחות ארגוניים רבים בארץ ובעולם. המתג הזה נותן לנו תעצומות. הכניסה שלו לעולם התקשורת האחודה מהווה מנוע צמיחה עבורנו. לצידו, אנו מייצגים ומטמיעים ציוד של ספקיות תקשורת אחרות, כגון אלקטל (Alcatel) וסיסקו (Cisco). אנו עובדים בשיתופי פעולה, בין השאר עם נייס (Nice), וחברות טלקום גדולות, דוגמת סלקום, בזק והוט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים