אופיר אגסי, צ'ק פוינט: "חברות מנסות לטפל באבטחה במובייל כמו במחשבים אישיים"

"כל חברה שחושבת ככה נתקלת בבעיה כשהיא מגיעה לעובדים", אמר אגסי, מנהל מוצר בחברה, וציין כי "הבעיה המרכזית עימה מתמודד ארגון: העבודה שלהם בסביבת המובייל"

אופיר אגסי, מנהל מוצר בצ'ק פוינט. צילום: סיון פרג'

"הבעיה המרכזית עימה מתמודדים הארגונים כיום היא העבודה של העובדים בסביבת המובייל. לפחות 80% מהלקוחות הארגוניים סובלים מבעיות אבטחה בסביבה הניידת. זו בעיה גדולה", אמר אופיר אגסי, מנהל מוצר בצ'ק פוינט (Check Point).

אגסי דיבר באירוע שערכו החברה וקבוצת סלקום היום (ה') ב-"פינה הירוקה" בתל אביב, בהשתתפות מקצועני אבטחת מידע, לקוחות שתי החברות.

לדבריו, "אנחנו רואים חברות שמנסות לטפל בעולם המובייל עם אותה גישה בה הן מטפלות בעולם המחשבים האישיים. כל חברה שחושבת ככה נתקלת בבעיה כשהיא מגיעה לעובד. העובד רוצה להגיע לכל מיני מקומות שהוא רגיל להגיע אליהם בעולם הצרכני-הפרטי, כגון לשתף מידע ב-Dropbox".

יוסי גז, מנהל אזורי בצ'ק פוינט. צילום: סיון פרג'

יוסי גז, מנהל אזורי בצ'ק פוינט. צילום: סיון פרג'

הוא ציין כי "אנחנו לא מביטים על המכשיר, אלא על המידע העסקי – לכל מקום שהוא הולך. אנחנו מספקים פתרון אבטחה – קפסולה – מאוחד, ש-'הולך' עם המידע העסקי לכל מקום. במקרה שהעליתם אותו ל-Dropbox, תוכלו לגשת אליו רק אם יש לכם הרשאה. המידע מוצפן ומאובטח וזהו פתרון אבטחה אחוד. הלקוח מקבל אבטחה בלי לפגוע בחוויית המשתמש – היא נותרת פשוטה".

"הפתרון כולל שלוש שכבות הגנה, עם מדיניות אבטחת מידע ארגונית – לכל משתמש, בכל מקום בעולם, לרבות בענן. האבטחה 'עוטפת' את מכשירי העובדים", ציין.

"הגישה הרווחת: קונסולידציה של פתרונות אבטחה"

יוסי גז, מנהל אזורי בצ'ק פוינט, אמר כי "סלקום היא שותף פלטינום שלנו". לדבריו, "כבר הרבה זמן שצ'ק פוינט לא נמצאת רק בעולם הפיירוול. בשנים האחרונות אנחנו מתפתחים לעולמות אבטחה נוספים".

הוא ציין כי "הגישה הרווחת בתעשייה היא קונסולידציה של פתרונות אבטחה, על מנת לפשט את ניהול האבטחה. האיומים מתרחבים – והפתרונות בהתאם".

אייל הירדני, מייסד ריבלייז טכנולוגיות. צילום: סיון פרג'

אייל הירדני, מייסד ריבלייז טכנולוגיות. צילום: סיון פרג'

גז סיים באמרו כי החברה הרחיבה את היצע הפתרונות שלה לכיוון מתן שירותי אבטחה לסביבת ענן.

אייל הירדני, מייסד ריבלייז טכנולוגיות, ציין כי החברה הוקמה ב-2011 ויש לה מאות לקוחות ארגוניים. "אנחנו מספקים כלים לניהול, בקרה ושליטה על יישומי אינטרנט בשירות WAF מבוסס ענן – בהתאם למדיניות אבטחת המידע שמבקש הלקוח הארגוני ובהתאם לרמת השירותים שהחברה מגדירה", אמר. "אנחנו מציעים שירותי ניהול, בקרה, שליטה והגנה על אתרי אינטרנט של חברות עסקיות. המערכת מנוהלת על גבי תשתיות ענן היושבות בחוות השרתים של סלקום".

חתמה את האירוע הרצאתו של העיתונאי ד"ר רונן ברגמן מידיעות אחרונות, שדיבר על המלחמה החשאית של המודיעין הישראלי באיראן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים