דני נויברגר פורש מתפקידו כמנכ"ל EMC ישראל

4.5 שנים לאחר שמונה, החליט נויברגר "לבחון הזדמנויות חדשות" - בין אם ב-EMC ובין אם מחוץ לה ● עד למינוי מחליף ינהל את התפעול השוטף דורון אפנשטיין, מנהל הכספים והפעילות העסקית, ואת ארגון המכירות והשירותים ניקולס לבלנק, סגן נשיא EMC Belux&MEDI

דני נויברגר, לשעבר מנכ"ל EMC ישראל

מנכ"ל EMC ישראל, דני נויברגר, הודיע היום (ג') על פרישתו מהתפקיד לאחר 4.5 שנים "כדי לבחון הזדמנויות חדשות", לדבריו.

עד לאיוש משרת המנכ"ל ינהל את התפעול השוטף של החברה דורון אפנשטיין, מנהל הכספים והפעילות העסקית של EMC ישראל. את ארגון המכירות והשירותים ינהל באופן ישיר ניקולס לבלנק, סגן נשיא EMC Belux&MEDI (ספרד, פורטוגל, יוון וישראל).

לדברי נויברגר, "לאחר מספר שנים בתפקיד מרתק ומאתגר ביותר, מבחינה מקצועית ואישית, החלטתי לבחון הזדמנויות חדשות, בין אם בתפקיד אחר ב-EMC ובין אם מחוץ לחברה".

הוא ציין כי "זכיתי לנהל חברה שחדשנות, מצוינות ומיקוד בחוויית השירות הם הבסיס לקיומה והבידול שלה. אני מסכם תקופה משמעותית בסיפוק רב".

לבלנק אמר כי "נויברגר הוכיח במהלך כהונתו מקצועיות רבה ומחויבות גבוהה ללקוחות ולשותפים שלנו, והוביל את פעילותנו בישראל להישגים והצלחות".

דני נויברגר נכנס לתפקידו במרץ 2010 והחליף את יוסי פיקל, שכיהן במשך ארבעה חודשים כמנכ"ל זמני, והשבוע מונה לחבר מועצת המנהלים של iTAnalyzer. פיקל מונה לאחר שהמנכ"ל הקודם, אייל קופיט, סיים את תפקידו זמן קצר אחרי שנבחר, עקב חשיפת מידע על עברו שלא דווח כראוי.

נויברגר הגיע ל-EMC לאחר שכיהן במשך שלוש שנים בתפקידי מכירות וניהול בכירים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. בין היתר הוא הקים את חטיבת המכירות לארגונים בחברה והיה שותף לחדירתה לשוק השרתים הארגוני. הוא בעל תואר שני בניהול תעשייתי מהטכניון.

הסניף הישראלי של EMC נחשב לאחד הסניפים היותר מוערכים, בעיקר בגלל נתח השוק המכובד שלו. נוירברגר ציין לפני מספר חודשים כי הסניף אחז בסוף השנה שעברה ב-50% מהשוק – נתח גדול יותר מזה של החברה בשוק העולמי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רובי לבלאן

    בחור חביב, אומן הטיפול במאקרו. שיהיה בהצלחה! ל EMC, מכה קלה בכנף.

אירועים קרובים