טיפים לחופשה בקוסטה ברווה

מביתו של דאלי ועד לצוק CAP DE CREUS המהמם, קוסטה ברווה מהווה יעד נהדר לחופשה

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

אזור קוסטה ברווה מהווה חלק מקטלוניה ונמתח לאורך חוף הים התיכון – מהעיירה Blanes בדרום ועד לעיירה Portbou, השוכנת על קו הגבול עם צרפת. האזור משופע בחופים, מפרצונים יפים, צוקים, עיירות חמודות ואטרקציות רבות למשפחות. מרחק הנסיעה מברצלונה הוא כשעה לחלק הדרומי וכשעתיים לחלק הצפוני.

הזמן המתאים ביותר להגיע לקוסטה ברווה הוא בחודשים יוני או ספטמבר-אוקטובר. במהלך יולי-אוגוסט האזור מלא בתיירים מכל רחבי אירופה ולמי שרגיש לצפיפות, מומלץ לתכנן בהתאם.

העדיפו את העיירות הקטנות
האזור היפה ביותר בקוסטה ברווה הוא מהעיירה Tossa De Mar וצפונה. הדרך מתפתלת לה לאורך החופים ובינות למפרצונים והיא שובת לב! כדאי להתרחק מהעיירות הגדולות ולהעדיף את הקטנות יותר, כגון Tamariu וכמובן Cadaques.

חופים, מפרצונים, צוקים, עיירות חמודות ואטרקציות רבות למשפחות. קוסטה ברווה

בקרו בקדקז
כדאי להשתכן ליום או יומיים בקדקז. האווירה במקום בוהמיינית כפי שהייתה בימים בהם דאלי חי בו. בנוסף, מעניין להתרשם מהמקום ממנו שאבו השראה פיקאסו, מירו, אוטרילו, מקס ארנסט ומאן ריי. כדי לבקר בבית של דאלי בפורט ליגת הסמוכה, אך חשוב להזמין מקום מראש, שכן הסיור נערך בקבוצות קטנות של שמונה ומספר המקומות ליום מוגבל. מומלץ ביותר לבקר גם במוזיאון התיאטרון של דאלי בפיגרס. הסוריאליזם המוזר של דאלי לא תמיד ברור לכל נפש, ולכן מומלץ לקבל הדרכה, באמצעותה אפשר לרדת לנבכי נפשו של האמן וליהנות מיצירותיו. כדאי גם להיכנס לתערוכת התכשיטים המדהימה שעיצב, הנמצאת בבנין הסמוך וכלולה במחיר הכרטיס.

אתר המוזיאונים של סלבדור דאלי

מוזיאון דאלי בפיגרס

צוק Cap de Creus
כדאי מאוד לטייל לצוק Cap de Creus, הנמצא בלב שמורת טבע יפה שמהווה את החלק המזרחי ביותר של הרי הפירנאים ושל חצי האי האיברי. בקצה הצוק מתנוסס מגדלור דרמטי והנופים הנשקפים ממנו הם מהיפים בקוסטה ברווה. מסעדה ובית קפה חביבים משרתים את המעפילים לצוק והאווירה מענגת במיוחד!

למידע נוסף אודות צוק Cap de Creus

צוק Cap de Creus

נטע טרגל-שמואלי (נטע טיולים, חוויה משפחתית בחו"ל) היא בוגרת חברת כלנית-כרמון ובעלת עסק לתפירה ותכנון של טיולי משפחות בחו"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים