באו לבקר במאורת הנמר: צביקה בן נון, סיגלית לויט ורויטל אוחיון, טרנד מיקרו

15/08/2018 17:56
באו לבקר במאורת הנמר: צביקה בן נון, מנהל לקוחות גדולים, סיגלית לויט, מנהלת לקוחות, ורויטל אוחיון, מנהלת לקוחות ושותפים בטרנד מיקרו. צילום: פלי הנמר

לפני כמה ימים זכיתי לביקור מחברים בצוות המנהל את טרנד מיקרו בישראל. באו לבקר במאורת הנמר: צביקה בן נון, מנהל לקוחות גדולים, סיגלית לויט, מנהלת לקוחות, ורויטל אוחיון, מנהלת לקוחות ושותפים בחברה.

קשה להניח שיש קורא/ת של שורות אלה שלא שמע/ה על טרנד מיקרו, שהרי מדובר במובילה עולמית (יפנית במקור) באספקת פתרונות באחד התחומים הסקסיים והמדוברים כיום – סייבר ואבטחת מידע. הפתרונות של החברה לצרכנים ביתיים, עסקים וארגונים ממשלתיים מספקים שכבות הגנה לדטה סנטרים, סביבות ענן, רשתות ונקודות קצה. כל הפתרונות עובדים יחדיו על מנת לשתף איומים מודיעיניים ולספק הגנה מקושרת, מהירה ואפקטיבית יותר, המנוהלת ממרכז אחד.

לחברה יותר מ-5,000 עובדים ביותר מ-50 מדינות, ויש לה גם מרכז מודיעין עולמי מתקדם. הנציגות של טרנד מיקרו בישראל פועלת ממשרדיה בשרונה, תל אביב, ומוצריה מופצים ללקוחות העסקיים בארץ על ידי זברה טכנולוגיות – המפיצה הרשמית. היא עושה זאת לעשרות אינטרגרטורים ומשווקים בשוק הישראלי, ומציעה הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף, שניתן לאורך חיי המוצר.

הצוות סיפר לי שיש לחברה אלפי לקוחות – החל בלקוחות פרטיים וכלה בארגונים גדולים. אחד הבולטים שבהם הוא הממשלה. "טרנד מיקרו זכתה בשנית במכרז החשב הכללי ותמשיך לספק את צרכי משרדי הממשלה גם בשנים הקרובות", הסבירה אוחיון.

הצוואה של תמיר סגל ז"ל לטרנד מיקרו

היא ציינה כי "תמיר סגל ז"ל, המנהל הנערץ שלנו, שנפטר לפני כחודשיים, השאיר אחריו צוואה ברורה, שאותה קיבלנו עלינו כולנו: להמשיך להגדיל את נתח השוק של טרנד מיקרו בישראל, ולהמשיך להגן על ארגונים ישראליים באשר הם מפני פעילות סייבר עוינת. על פי החזון והתכנית העסקית שסגל התווה ואנחנו מיישמים, הוכפל כוח האדם שלנו גם בתחום הטכני וגם בתחום המכירות. באחרונה גייסנו אנשים מצוינים, שיהיו חלק מתנופת הגידול של החברה בישראל".

במהלך שיחתי עם הצוות שאלתי אותם מה מייחד את טרנד מיקרו ממתחרותיה. התשובה שלהם הייתה הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, שאף זוכה, זו השנה השלישית ברציפות, בהכרה של צמרת חברות המחקר הבינלאומיות, כמו גרטנר ופורסטר. הם ציטטו בהקשר זה את פורסטר, שכתבה בשיקולי הבחירה בטרנד מיקרו כמובילה כי היא "ממשיכה להציע את החבילה הכוללת ביותר והגמישה ביותר בשוק, וממשיכה להוביל את השוק באמצעות המהפכה שעשתה במנועי האיתור והמניעה שהוסיפה לחבילה שלה, כך שכיום, הפתרון שלה לתחנות הקצה הוא הטוב ביותר בתחום".

ההכרזה של פורסטר, סיפרו לי אורחיי, פורסמה מספר חודשים לאחר שטרנד מיקרו מוצבה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר ל-2018 לפתרונות הגנה לתחנות קצה. הדבר מוכיח שטרנד מיקרו ממשיכה להוביל את התחום – כאמור, זו השנה השלישית ברציפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים