באו לבקר במאורת הנמר: ד"ר בנצי אופיר ואבי נטף, ניסקו טכנולוגיות

24/06/2018 13:53
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - ד"ר בנצי אופיר, סמנכ"ל השיווק של ניסקו טכנולוגיות, ואבי נטף, סמנכ"ל המכירות של החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לביקור במאורת הנמר ד"ר בנצי אופיר, סמנכ"ל השיווק של ניסקו טכנולוגיות, ואבי נטף, סמנכ"ל המכירות של החברה.

השניים אינם רק סמנכ"לים של החברה (שהיא חברה בת של קבוצת ניסקו-ארדן), אלא גם ראשי חטיבות מצליחות, עם עשרות שנות ותק בתחום פעילותם: ד"ר אופיר מנהל את חטיבת הצב"ד ומערכות הניטור לתשתית אופטית ו-IT ונטף מנהל את חטיבת פתרונות ה-Embedded. מנכ"ל ניסקו טכנולוגיות מזה מספר שנים הוא מיקי קליין, שבאופן עקבי מוביל אותה להישגים.

השניים ידעו לספר לי שניסקו טכנולוגיות, המוכרת גם כ-IES Electronics Agencies, היא חברה בעלת מוניטין רב בתחומי פעילותה. באחרונה היא הקימה פעילות חדשה בתחום ה-RF ומשווקת את מוצריה לשווקים כגון לוויינים וצבא. פעילות זו מנוהלת על ידי גדעון יצחקי, המשמש דירקטור בחברה.

ניסקו טכנולוגיות פועלת כמפיצה ושותפה עסקית בתחומה בשוק הישראלי, ומייצגת חברות בינלאומיות בולטות כמו פוג'יטסו (Fujitsu), אדוונטק ו-Viavi Solutions. לדברי נטף וד"ר אופיר, היא מציעה יכולות גבוהות – החל משלב האפיון ועד לשלבי האספקה והשירות לאחר המכירה. יכולות גבוהות אלה נובעות מהידע והניסיון הרב שרכשה במרוצת השנים ומכוח אדם מנוסה ואיכותי – מהטובים שיש בשוק הישראלי.

יצוין כי ניסקו טכנולוגיות אף מציעה מענה מהיר, יעיל ואיכותי ללקוחותיה. "לכל אחד ממוצריה מלווים שירות ברמה גבוהה, אמינות, ניהול פרויקטים מקצועי ,יכולות יבוא ויצוא גבוהות, ניהול מלאי ברמה גבוהה ועוד", סיכמו השניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים