מטריקס האקתון: ההמצאות שנולדו בין לילה

משתתפי מטריקס האקתון 2018 בשלב הצגת התוצרים הסופיים.

בתום 12 שעות ליליות נחתם ההאקתון השני של מטריקס עם תוצרים מרשימים. עשרה צוותים המורכבים מעובדי החברה התכנסו ללילה שכולו מאמץ מחשבתי משותף ויצירתי. במטריקס אמרו כי ההאקתון נועד לעודד יצירתיות ושיתופי פעולה בקרב עובדי החברה ולספק להם פלטפורמה ייחודית המלווה בייעוץ ותמיכה מקצועיים, שמהווה בסיס לפיתוח מיזם חדשני.

את המקומות הראשונים קטפו עובדי החטיבה הטכנולוגית של החברה, כאשר למקום הראשון הגיעו עומרי הרפז, קובי בר, טל לוי ומרב רותם, שעמלו על פיתוח ועיצוב אפליקציית טרקינג (Trekking). האפליקציה מסייעת לשמור על מטיילים, משפחות וקבוצות שנמצאים יחדיו באזור מוגדר, גם כשאין תקשורת סלולרית זמינה או ויי.פיי מקומי.

אל המקום השני הגיע פתרון לניהול בניינים משותפים ולמקום השלישי נבחרה אפליקציית לב חם המקשרת בין אנשים נזקקים לאלו שמבקשים לתרום.

הצוות המנצח מימין לשמאל: עומרי הרפז, קובי בר וטל לוי. קרדיט: יח"צ.

הצוות המנצח מימין לשמאל: עומרי הרפז, קובי בר וטל לוי.
קרדיט: יח"צ.

בין הפתרונות הנוספים שנולדו בהאקתון נכללו אפליקציה שתסרוק את התווית המודבקות על מוצרי מזון, תפענח את הטקסט שמופיע עליהן ותציג מידע ברור על כל אחד מהרכיבים; פתרון המסייע לזכור זמני נטילת תרופות; אפליקציה אשר יודעת לשער מראש כמה זמן משתמש ימתין בתור במרכזי שירות כמו בנקים, מרכזי סלולר וכדומה, מבלי שיצטרך להגיע פיזית למקום, ועוד.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים