הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב השיקה מועדון יזמות

ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכניות ה-MBA ביזמות וחדשנות ותכנית Sofaer Global MBA בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, ונמרוד קרמר, יזם ומייסד משותף של הסטארט-אפ The Elegant Monkeys. צילוםף דיאגו רוסמן

הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב השיקה באחרונה את מועדון קולר ליזמות Coller Ignite, באירוע שנערך במתחם WeWork בתל אביב. האירוע התקיים בהשתתפות צעירים ויזמים בתחילת דרכם, סטודנטים ובוגרים של תכניות ה-MBA בפקולטה.

במפגש התארחו ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכניות ה-MBA ביזמות וחדשנות ותכנית Sofaer Global MBA בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, ונמרוד קרמר, יזם ומייסד משותף של הסטארט-אפ The Elegant Monkeys. החברה גייסה בתחילת השנה מיליוני דולרים מתאגיד החומרה הבינלאומי היפני מוראטה.

מועדון Ignite Coller הוקם במטרה לאפשר לסטודנטים ובוגרים מהפקולטה לניהול ומפקולטות נוספות באוניברסיטת תל אביב להתנסות בחוויה היזמית. פעילות המועדון תכלול אירועים, מפגשים עם יזמים, סדנאות יזמות בשיתוף האקסלרטור של מיקרוסופט (Microsoft) והכנת המשתתפים לקראת תחרות קולר השנתית לסטארט-אפים בתחילת דרכם, שתתקיים זו השנה השנייה. צוות הסטודנטים מתכניות היזמות והחדשנות בפקולטה שמוביל את המועדון כולל את דנה לב, מארק קולדקין, מורג אדרי, מאור פרידמן, סימונה ולסקי, טלי אלנבוגן ומור לוברנסקי.

ד"ר גינזבורג העניקה במפגש ליזמים כלים ותובנות להעשרת החשיבה והעשייה היזמית. לדבריה, "יזמות נטועה בעתיד. בין אם מדובר בטווח הקצר או הארוך, כל יזם מונע במטרה לפצח שאלה שעדיין אין לה פתרון. על היזם להכיר טרנדים ומגמות בתחומים שונים דוגמת חברה, טכנולוגיה, כלכלה, סביבה ופוליטיקה, ובעיקר טרנדים בצמיחה, מאחר שהם מפתח להבנת תחום הפעילות של הסטארט-אפ ובעלי השלכה על פעילותו, גם אם אין להם קשר ישיר לעולם התוכן המידי שלו".

היא ציינה ש-"כיום יש יותר פתיחות לשיחות ולרעיונות, ואף יש עובדים ייעודיים לכך בחברות הגדולות, מה שפותח אפשרויות רבות ליזמים".

"היזמים מתאהבים בפתרון – במקום בבעיה"

קרמר בן ה-26 סיפר על הדרך שעברה The Elegant Monkeys מאז הקמתה לפני חמש שנים. "התחלנו בהצלחה אבל בהמשך נתקלנו בקשיים והחלטנו לשנות כיוון. כיום, אנחנו עוסקים בתרגום רגשות אנושיים ומצבים מנטליים כמו לחץ לממד הדיגיטלי", ציין.

הוא התייחס לכך שיזמים רבים חושבים באוריינטציה של פתרון, ומתאהבים בפתרון לפני שהם מגדירים את שורש הבעיה. להבין את הבעיה המרכזית – זהו, לדבריו, המפתח להצלחה, מאחר שאם היזמים לא מזהים אותה, הם יכולים לפספס את כל תהליך פיתוח הפתרון, בחירת השוק הנכון ביותר וגיבוש האסטרטגיה המתאימה.

לסיכום אמר קרמר שצריך לבחור את הדרך הנכונה ולא את הדרך הקלה, גם אם היא קשה יותר ולוקחת יותר זמן.

בסיום ערכו חברי המועדון מפגש נטוורקינג, שאלות ושיחת הכנה לפעילות הסדנה שעורך Coller Ignite בשיתוף האקסלרטור של מיקרוסופט, שהחלה בימים האחרונים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכניות ה-MBA ביזמות וחדשנות ותכנית Sofaer Global MBA בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, ונמרוד קרמר, יזם ומייסד משותף של הסטארט-אפ The Elegant Monkeys. צילוםף דיאגו רוסמן

ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכניות ה-MBA ביזמות וחדשנות ותכנית Sofaer Global MBA בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, ונמרוד קרמר, יזם ומייסד משותף של הסטארט-אפ The Elegant Monkeys. צילוםף דיאגו רוסמן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים