Big Data? זה פשוט!

מימין: מיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של מטריקס BI; סיון צירינג, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; אסף טימור, מנכ"ל מטריקס BI; עוז לוי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מטריקס BI; ניר צרפתי, מנהל פעילות Big Data במטריקס BI; רם אופיר, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; משה גולדברג, מהנדס מערכת ורטיקה; וניצן סלונים טבקמן, מנהלת שיווק ב-ורטיקה. צילום: יח"צ

מטריקס BI ו-ורטיקה (Vertica) ערכו באחרונה כנס משותף שעסק בשאלה: כיצד ניתן להתמודד עם האתגרים שכרוכים במעבר ליכולות Big Data בדרך הפשוטה ביותר? האירוע נערך במשרדי מטריקס בהרצליה ונכחו בו עשרות אורחים מתחומים שונים במשק, בהם ביטוח, פיננסים והיי-טק.

במהלך האירוע, מומחים משתי החברות פישטו עבור האורחים את תהליך המעבר בין שני העולמות באופן מהיר ויעיל, תוך שמירה על ביצועי זמן אמת. בין המרצים היו עוז לוי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מטריקס BI; ניר צרפתי, מנהל פעילות ה-Big Data במטריקס BI; ומשה גולדברג, מהנדס מערכת ב-ורטיקה.

האירוע עסק, בין היתר, במטרות החדשות שארגונים מצפים להפיק ממאגרי הנתונים שלהם, כמו הפקת תובנות חדשות, יצירת אוטומציה של תהליכים והשגת ערכים עסקיים באמצעות פתרונות שמאפשרים לייצר מוצרים ושירותים חדשים.

צרפתי ציין כי "אם בעבר, ה-Big Data היה נושא שכולם רק דיברו עליו, כיום אנחנו רואים יותר ויותר ארגונים שנמצאים בשלבים מתקדמים של לימוד, היערכות ואף עבודה עם יישומים מגוונים בתחום. בעבר, קהל היעד של פעילות ה-BI בעולם ה-Big Data היה בעיקר הנהלת הארגון ועיקר הנתונים שנותחו היו בעלי אופי מובנה, שמתאר את ההתנהלות העסקית הארגונית בצורות גרפיות וגמישות יחסית. בעקבות השינוי שעברו ארגונים עם הזמן התרחבו קהלי היעד – הן בהיבט של מגוון בעלי התפקידים הארגוניים והן במגוון אפליקציות הקצה, שהפכו לצרכניות של המידע".

הוא הוסיף ש-"Big Data הוא גישה עסקית הנסמכת על מגוון של טכנולוגיות".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: מיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של מטריקס BI; סיון צירינג, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; אסף טימור, מנכ"ל מטריקס BI; עוז לוי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מטריקס BI; ניר צרפתי, מנהל פעילות Big Data במטריקס BI; רם אופיר, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; משה גולדברג, מהנדס מערכת ורטיקה; וניצן סלונים טבקמן, מנהלת שיווק ב-ורטיקה. צילום: יח"צ

מימין: מיכל תשוקתי, מנהלת השיווק של מטריקס BI; סיון צירינג, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; אסף טימור, מנכ"ל מטריקס BI; עוז לוי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מטריקס BI; ניר צרפתי, מנהל פעילות Big Data במטריקס BI; רם אופיר, מנהלת מכירות ב-ורטיקה; משה גולדברג, מהנדס מערכת ורטיקה; וניצן סלונים טבקמן, מנהלת שיווק ב-ורטיקה. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים