אנשי הברזל של מלם תים

נורית הורוביץ בתחרות איש הברזל, אוסטריה 2017. צילום: יח"צ

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת תים תוכנה, ושי עבאדי, מנהל טכנולוגי של מוצרי Open Text במלם מערכות, עשו כבוד למלם תים ולישראל, והשתתפו בהצלחה בתחרות הקשוחה ביותר – איש הברזל (Ironman), שהתקיימה באחרונה באוסטריה.

השניים השקיעו הרבה יזע ונחישות באימונים מפרכים וממושכים של ריצה, שחייה ורכיבה, כדי להגשים את חלומם. תחרות איש הברזל כוללת שלושה חלקים, המבוצעים בסדר זה: 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ול-"קינוח" – ריצת מרתון (42.2 ק"מ).

שי עבאדי בתחרות איש הברזל, אוסטריה 2017. צילום: יח"צ

שי עבאדי בתחרות איש הברזל, אוסטריה 2017. צילום: יח"צ

עבאדי הוא "סוס" טריאתלונים ותיק, שמאחוריו שמונה שנים של תחרויות קשות ומפרכות, וביניהן תחרות אולטרה מרתון, שכוללת ריצה של 61 ק"מ. הוא מתאמן שבעה ימים בשבוע בקבוצה מקצועית (Zone 3) ומשכים קום מדי יום ב-04:30 לאימון בוקר, לפני שהוא מתחיל את יום עבודתו. על הפרק מבחינתו נמצאות תחרות חצי איש הברזל (ישראמן) באילת בינואר הקרוב ותחרות איש הברזל בהמבורג באוגוסט 2018.

הורוביץ נדבקה ב-"חיידק" כשפגשה את עבאדי בענייני עבודה לפני כארבע שנים והוא סיפר לה על תחביבו המיוחד. מאז היא מתאמנת בקביעות, עם סדר יום זהה לזה של עבאדי, והשתתפה בתחרויות חצי איש הברזל, עד להופעת הבכורה שלה בתחרות האמיתית, איש הברזל אוסטריה 2017. התחרות הבאה, שאליה היא כבר נרשמה, היא מרתון בודפשט באוקטובר (קטן עליה אחרי איש הברזל).

נורית הורוביץ בתחרות איש הברזל, אוסטריה 2017. צילום: יח"צ

נורית הורוביץ בתחרות איש הברזל, אוסטריה 2017. צילום: יח"צ

יצוין שהורוביץ השתתפה גם בתחרות חשובה לא פחות – Tough Mudder – כחלק ממשלחת ישראלית, שאורגנה על ידי אנשים ומחשבים ואוטופונט (Autofont) למען עמותת גדולים מהחיים, שמסייעת לילדים חולי סרטן.

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, בירך את הספורטאים בשובם ארצה ואמר: "אנחנו גאים בכם ושמחים שאתם חלק מקבוצת מלם תים, שחרטה על דיגלה את נס המצוינות, הנחישות, קביעת מטרות והגשמתן. אין ספק שאתם דוגמה ומופת לכל עובדי מלם תים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים