F5 מינתה את גד אלקין לסגן נשיא למכירות שותפים ב-EMEA

אלקין הוא בעל ותק רב ב-F5 ולפני 13 שנים הקים את הסניף של החברה בישראל ● אחר כך הוא ניהל את הפעילות העסקית של החברה גם ביוון ובטורקיה, ושימש כמנהל תחום אבטחת המידע שלה ב-EMEA

גד אלקין, סגן נשיא למכירות שותפים ב-F5 לאזור EMEA. צילום: יח"צ

F5 Networks הודיעה היום (ב') על מינויו של גד אלקין לסגן הנשיא החדש שלה למכירות שותפים באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

אלקין הקים את הפעילות העסקית של F5 בישראל ב-2005 ובהמשך ניהל אותה יחד עם הפעילות העסקית בטורקיה וביוון. לאחר מכן הוא התקדם לתפקיד מנהל תחום אבטחת המידע של החברה ב-EMEA.

ב-F5 אומרים כי המינוי החדש מיועד על מנת להרחיב את ההיקף, הטווח וההשפעה של רשת השותפים שלה באזור.

"כחלק מהשאיפות של F5 בתחום המולטי קלאוד, אלקין יהיה משמעותי לבניית נוכחותה של החברה עם סוגי השותפים ובפלטפורמות ענן ציבוריות גדולות. עם הניסיון הטכני והתפעולי הרחב שלו, אנחנו בטוחים ש-F5 תמשיך להתאים את עצמה לנוף השותפים המתפתח תמידית", אמר דיוויד הלפר, סגן נשיא עולמי למכירות שותפים וענן בחברה.

לדברי אלקין, "אני שמח להוביל את אסטרטגית השותפים של F5 באזור EMEA. יש פוטנציאל אדיר להרחבת וחיזוק האסטרטגיה שלנו, תוך עבודה עם בסיס שותפינו הקיים, כמו גם עם שותפים בתחומי המיגרציה והמעבר לענן. נוף האיומים המתפתח דורש גישה רבת היבטים על מנת לאבטח בהצלחה את המסע לעולם המולטי קלאוד או המולטי פרמיס, כדי שהיישומים של הארגונים יפעלו מהר יותר, חכם יותר ובטוח יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים