תוכן פרסומי
ראשי » קהילת ה-IT » דיילי ציפי » עם מנהלים בארגונים במוקד של CGS ישראל

דיילי ציפי


עם מנהלים בארגונים במוקד של CGS ישראל

מאת 30 בנובמבר 2017, 13:23 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור-חוץ CGS ישראל, אירח באחרונה במוקד שלה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמידה ביעדי המוקד. את המפגש ארגנה אורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה – חברת ייעוץ, פיתוח והדרכה, שמתמקדת במוקדים ועובדת עם כל הדרגים בהם – מנציגים ועד למנהלים בכירים.

לאירוע הגיעו, בין היתר, מנהלי המוקדים של כלל ביטוח, פדקס (Fedex), שסטוביץ', פספורטכארד, פמי פרימיום, פמה ליסינג, אלטמן, רוח טובה, קל אוטו, קרנות השוטרים, החברה להגנת הטבע, מלון רמדה, המרכז הרפואי הדסה, עודכנית והלמן אלדובי.

רע קטררו, ראש צוות ב-CGS ישראל, הוביל את המשתתפים לסיור במוקד, והציג את הקמת ותפעול המוקד כדי לעמוד בדרישות של דל (Dell) – הלקוח הגדול של CGS ישראל. המוקד נותן תמיכה למחשבים השולחניים והניידים של דל בישראל – בעברית וברוסית, תמיכה לשרתים של דל בארץ – בעברית, ותמיכה ברוסית למחשבים השולחניים והניידים של החברה בשבע מדינות שבעבר השתייכו לברית המועצות.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, ואורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה. צילום: יח"צ

מימין: עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, ואורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה. צילום: יח"צ

תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב-CGS ישראל. צילום: יח"צ

תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב-CGS ישראל. צילום: יח"צ

עם מנהלים בארגונים במוקד של CGS ישראל Reviewed by on . עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור-חוץ CGS ישראל, אירח באחרונה במוקד שלה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמי עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור-חוץ CGS ישראל, אירח באחרונה במוקד שלה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמי Rating: 0

הגיבו