בא לבקר במאורת הנמר: דורי שבת, CallMarker

26/11/2017 08:22
בא לבקר במאורת הנמר: דורי שבת, מנכ״ל וממייסדי CallMarker. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקר במאורת הנמר דורי שבת, מנכ״ל וממייסדי הסטארט-אפ CallMaker.

החברה מציעה מערכת טלמרקטינג ושירות לקוחות מבוססת בינה מלאכותית, שמנהלת, מנתחת ומקבלת החלטות באופן שלדבריה מעלה את אחוז ההמרה הטלפונית ומשאיר את איש המכירות ממוקד במכירה עצמה.

שבת סיפר לי על המנגנון שמאחורי CallMarker, ותיאר אותו ככזה שמביא עמו פריצות דרך טכנולוגיות, אל כל שלבי המכירה. לדבריו, "כשחושבים על זה ומפרקים את החלקים השונים בתקשורת מול הלקוח, מבינים שזה מורכב מאוד. צריך לנהל תזכורות ומשימות, לנתח את הצרכים באופן מעמיק ולהבין מי מהלקוחות הפוטנציאליים באמת פוטנציאליים".

הוא אמר כי "המערכת מנהלת את כל שלושת השלבים בתקשורת מול הלקוח: ראשית, לייצר את התקשורת הראשונית, באופן חכם ומבלי שאיש המכירות ינסה כל היום לתפוס אנשים שענו לטלפון. לאחר מכן, המערכת מנהלת את התקשורת העתידית מול הלקוח באופן אוטומטי, מבלי שאיש המכירות יצטרך לנהל תזכורות ביומן. לבסוף, המערכת מדרגת וחוזה את רלוונטיות הלקוחות למוצר אל מול הלקוחות שהוא לא רלוונטי להם.

הרעיון מאחורי פיתוח המערכת הוא פשוט, ציין שבת. לדבריו, "כשאנחנו מצליחים לייצר לחברה יותר תקשורות עם אנשים שמעוניינים בשירות או במוצר שלה, אנחנו גורמים לשלושה דברים לקרות: ראשית, הנציגים והחברה מוכרים יותר. שנית, הלקוחות שבאמת מעוניינים הם אלה שמתקשרים איתם – ובצורה פחות אגרסיבית ויותר טובה. לבסוף, החברות מתעסקות פחות בשירות ובשימור לקוחות, מאחר שהלקוחות שלהן הם באמת כאלה שזקוקים לפתרון שאותו הן מציעות".

שבת ציין כי "יצרנו מוצר שדורש תפעול מועט ונבנה באופן כזה שאת כל העבודה הקשה, המערכת עושה באופן עצמאי – כדי להגדיל את כמות ההמרות הטלפוניות דרכה".

CallMarker החלה למכור את המוצר שלה בישראל בחודשים האחרונים ומקבלת תגובות חיוביות מאוד מלקוחותיה, הוסיף שבת. האמת היא שאחרי שקיבלתי תצוגה של המערכת, התרשמתי שמדובר בפלטפורמה שמשנה את חוקי המשחק בעולם הטלמרקטינג ומביאה כוח אדיר לחברות שישתמשו בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים