באו לבקר במאורת הנמר: עוזי נבון ואילן שפיגלמן, אורקל ישראל

25/09/2017 14:56
באו לבקר במאורת הנמר: משמאל - עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, ואילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של החברה

ב-1 באוקטובר ייפתח בסן פרנסיסקו Oracle Open World – כנס ה-IT השנתי הגדול של אורקל (Oracle) העולמית. הכנס יימשך עד 5 באוקטובר וצפויים להשתתף בו 60 אלף איש, בהם מומחים טכנולוגיים ומנהלים מרחבי העולם, משתמשי טכנולוגיות של החברה.

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, יעמוד בראש המשלחת הישראלית, שתמנה כ-150 אנשי IT, יזמים ומנהלים, שמכירים ביתרונות האירוע כהזדמנות ללמוד ולהתפתח, כדי להתאים את ארגוניהם למגמות המובילות בעולם ה-IT ולטרנספורמציה הדיגיטלית שמובילה אורקל כחברת ענן.

נבון הגיע למאורת הנמר יחד עם אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, כדי לספר על ההכנות הקדחתניות לכנס. הוא ציין שחשיבות הכנס היא בהצגת המתווה האסטרטגי של החברה ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה. כמו כן, הוא יכלול הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרא כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות של החברה.

מגרש משחקים שיאפשר לחקור את ה-"מחר" כבר כיום

לרשות הלקוחות והמבקרים יעמוד מגרש משחקים אינטראקטיבי, שיאפשר להם לחקור את ה-"מחר" כבר כיום ולהתנסות בתצוגה ייחודית שלקוחות ושותפי אורקל יוצרים על בסיס הטכנולוגיות שלה.

במשלחת הישראלית יהיו נציגים של ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים – כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ממגוון סקטורים במשק. בין היתר, ניתן יהיה למצוא בה נציגים של Cal, ישראכרט, DSP Group, מלאנוקס, אורבוטק, רפאל, yes, אוניברסיטת תל אביב, רשות העתיקות, ורינט (Verint), תמה תעשיות פלסטיקWix ,Moovit ,Kaltura ,Veracity ,Axxana  Brillix ,Panaya ו-Meta Networks.

נציגות מכובדת נוספת בכנס תהיה של מנהלים ומומחים ממרכז הפיתוח של אורקל בישראל. בין היתר ישתתפו בו מומחי Ravello, שנרכשה על ידי אורקל ב-2016, שיציגו פתרון המאפשר העברה של יישומים ומערכות שפותחו בארגונים לענן הציבורי ובחזרה בצורה פשוטה, ללא צורך בשכתוב או בהתאמות כפי שנדרשים כיום – מה שגוזל זמן וכסף. אנשי Ravello ישתתפו כמרצים במושבים שונים ויציגו במהלך הכנס הדמיה חיה של הטכנולוגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים