מומחי איטרניטי בהאקתון של משרד הרווחה

צוות המומחים של איטרניטי בהאקתון של משרד הרווחה בבאר שבע. צילום: יח"צ

מספר ימים לאחר שהשתתפו בוועידת ה-BI & Big Data של אנשים ומחשבים הגיעו חברי צוות המומחים של איטרניטי מקבוצת אמן לבאר שבע, להשתתף בהאקתון שקיים משרד הרווחה, במעמד בכירי המשרד.

מטרות האירוע היו לחבר את עובדי משרד הרווחה טוב יותר לעולם הטכנולוגי, ולקיים איתם סיעורי מוחות וחשיבה על פתרונות חדשים, מבוססי נתונים, על מנת לקדם את שירותיו לציבור.

באירוע, שנערך בהנחיית אמיר רסקין, שותף ב-B-Pro, ובשיתוף ישראל דיגיטלית וארגון הג'וינט, שיתפו המנחים את העובדים כיצד פתרונות מבוססי נתונים יאפשרו להם להצעיד את הארגון הממשלתי קדימה.

צוות המומחים של איטרניטי בהאקתון של משרד הרווחה בבאר שבע. צילום: יח"צצוות המומחים של איטרניטי בהאקתון של משרד הרווחה בבאר שבע. צילום: יח"צ

בהמשך היום התפצלו המשתתפים לקבוצות עבודה בליווי מנחים מאוניברסיטת בן גוריון, שהתמודדו האחת מול השנייה ביצירת רעיונות ופתרונות יצירתיים, שישרתו את המשרד בעתיד הקרוב – לטובת האזרחים. שישה צוותי עבודה העפילו לשלב הגמר, כאשר כל צוות החזיק ברשותו קונספט לפתרון כיצד ייראה הדאשבורד העתידי.

לאחר יום אינטנסיבי נשלחו הצוותים למנוחת לילה, על מנת לאסוף כוחות ליום התחרות.

היום השני נפתח בפריסת צוות מנטורים של מומחי איטרניטי לכל קבוצה, כשהמנכ"ל, אסף בר, המשנה למנכ"ל, לאה המאירי, וכן יעל גרינבאום, עצמון אבידר, אבישי עץ חיים ודנה ענבי ליוו את הצוותים שהעפילו לגמר במשך כל היום וסייעו להגשמת הפתרונות. העשייה כללה חלוקת הצוות לתפקידים, הכנת תוכנית עבודה, יישום אבטיפוס בכלי מיקרוסופט (Microsoft), הכנת מצגת להצגה מול קהל ועוד.

ה-"סופר-מנטורים" של איטרניטי. צילום: יח"צ

ה-"סופר-מנטורים" של איטרניטי. צילום: יח"צ

לאחר כחמש שעות של עבודה , כל הצוותים העמידו תוצר סופי להצגה אל מול השופטים. כל צוות קיבל כחמש דקות להצגת הפתרון, והצוות הזוכה נבחר הן על ידי השופטים (50%) והן על ידי הקהל, באמצעות האפליקציה (50%)

במקום הראשון זכה צוות פיקוח למחלקות רווחה, אותו הוביל אבידר. הפתרון שפיתח הצוות הוא דאשבורד לאיתור וחיזוי אוכלוסיות מיוחדות ונזקקות, והתנהלות המשרד מולן.

בר ציין ש-"עולם הנתונים הפך להיות הכלי המרכזי להפקת תועלות בכל הסקטורים ומשרד הרווחה קיים האקתון מרשים לעובדיו, במטרה לייעל את העבודה היומיומית שלהם לטובת כלל האוכלוסייה. המשרד בחר במומחים שלנו לקחת חלק מרכזי באירוע , וצוותי החברה הפגינו במשך הפעילות מיומנות רבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים