משה אלון מצלם ותורם

משה אלון, התמונה והנקודה האדומה. צילום: פלי הנמר

עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, וד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס, פתחו ביום ו' האחרון את תערוכת אומנות ישראלית 2017, שהתקיימה בסוף השבוע בבניין הנהלת הבנק, זו השנה ה-18 ברציפות. היצירות בתערוכה נמכרו ומרבית הסכום שנצבר הועבר לוועד.

מהפקת האירוע נמסר שכ-5,000 איש נהנו רק ביום ו' מכ-700 היצירות, שנתרמו על ידי אומנים בולטים לצד אומנים מוכשרים, שנמצאים בתחילת דרכם.

פלי הנמר נצפה מצלם בתערוכה את משה אלון, ממייסדי כלנית, ואת הצילום שהוא תרם לטובת התערוכה והוועד, בשם "חבל על הזמן". התמונה צולמה בלונדון ועל התגית שלה אתם יכולים לראות נקודה אדומה, שמעידה שהיא נרכשה.

אלון מכר את הצילום תמורת 4,000 שקלים, מהם 3,000 שקלים עוברים כתרומה לוועד למלחמה באיידס ו-1,000 שקלים נותרים בידי הצלם. צילומו היה הראשון שנמכר מבין מאות העבודות שהוצגו, בתוך רבע שעה מהפתיחה. מי שאמר שהכול בחיים זה תזמון – צדק.

באותה ההזדמנות, אלון מסר שישמח למכור עוד צילומים, כש-50% מהתשלום יעבור כתרומה לעמותת גשר אל הנוער. הוא ציין שאחרי שמכר עם שותפיו את כלנית ל-One1, הוא התפנה ללמוד במדרשה לאומנות וב-2014 השתתף בתערוכת הבוגרים שלה. באוקטובר הקרוב תיערך תערוכת יחיד שלו בבית האומנים בתל אביב.

משה אלון, התמונה והנקודה האדומה. צילום: פלי הנמר

משה אלון, התמונה והנקודה האדומה. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים