באו לבקר במאורת הנמר: יוסי חיימוב, פרודוור, ושמעונה נווה, לוביסנקי

09/02/2017 11:20
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, ושמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות המידע של לובינסקי

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור (Prodware) ישראל, ושמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות המידע של לובינסקי, כדי להרים כוסית לכבוד השקת מועדון מקצועני מיקרוסופט (Microsoft) בישראל של אנשים ומחשבים.

חיימוב ונווה קטפו באחרונה את אות ההוקרה בקטגוריית פרויקטים מיוחדים בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, עבור היישום המוצלח של מערכת הליבה מבוססת Microsoft Dynamics  בלובינסקי.

"הטמענו בלובינסקי מערכות ERP ו-CRM של מיקרוסופט בקרב 600 משתמשים", סיפרה נווה. "מדובר במערכות סופר מורכבות, שמנהלות את קשרי הלקוחות ואת תהליכי המכירה, השירות והתפעול שלנו על פלטפורמה אחת".

חיימוב אמר כי "תהליך ההטמעה היה לא קל, אבל בזכות הקשר האמיץ בין החברות ידענו לצלוח יחד את כל האתגרים. ללובינסקי יש כיום תשתית מערכות מידע מודרנית שאין לאף יבואן אחר. אנחנו יום יום, שעה שעה מתרגמים אותה ליתרון תחרותי".

נווה סיכמה באומרה כי "2016 הייתה שנת שיא במכירות עבור לובינסקי, עם מעל ל-17 אלף מסירות של רכבים חדשים. 2017 תהיה טובה אף יותר. ה-IT שלנו תומך בצמיחה המואצת ומאפשר אותה".

פורום מקצועני Microsoft Dynamics יוצא לדרך

על בסיס הניסיון הנצבר של נווה, שיישמה מערכות Dynamics של מיקרוסופט כמנמ"רית לא רק בלובינסקי אלא גם באקסלנס, ושל חיימוב, מחלוצי השימוש במערכת בישראל, עם עשרות פרויקטי ERP ו-CRM שנוצרו על בסיסה בשוק הישראלי, הקמנו את מועדון המקצוענים של Microsoft Dynamics בישראל. המועדון פתוח ללקוחות ולספקים של המערכת, ומטרתו היא לתת פלטפורמה בלתי אמצעית לשיתוף ידע, חשיבה משותפת והעשרה.

השקת המועדון תתקיים בכנס ה-ERP בעידן הדיגיטלי של אנשים ומחשבים, שייערך ב-2 במרץ. המפגש הראשון שלו יתקיים בחודש אפריל, במסגרתו תארח נווה את חבריו בלובינסקי – יבואנית פיג'ו, סיטרואן, MG KTM ופולאריס. בתוכנית: סיור במתקן החדיש של לובינסקי במעוין סורק, הצגת סיפור לקוח על הטמעת מערכות CRM ו-ERP של Microsoft Dynamics בלובינסקי והרצאה בנושא חידושים ומגמות ב-Dynamics365.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים