בא לבקר במאורת הנמר: יניב דנינו, יעד טכנולוגיות

29/12/2016 13:33
בא לבקר במאורת הנמר: יניב דנינו, מנכ"ל יעד טכנולוגיות

כשבחוץ גשם זלעפות ופקקי תנועה אינסופיים בעקבות מופעי החנוכה, הגיע לבקר במאורת הנמר החמימה יניב דנינו, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של יעד טכנולוגיות. החברה היא המפיצה הבלעדית בישראל של מוצרי אבטחת המידע של G Data גרמניה, שפועלת בשוק מזה יותר מ-30 שנים.

כבר בתחילת הפגישה הסביר לי דנינו שהמותג G Data גרמניה מייצג את הסקטור העסקי והפרטי במדינה, שמשקיע משאבים עצומים בטכנולוגיות העתיד של פתרונות האבטחה, מבלי להסתכל ימינה ושמאלה או לעגל פינות.

דנינו ציין שהמחשב והסמארטפון הם הפלטפורמות המרכזיות בפעילות היומיומית של כולנו בעבודה ושבכל רגע פועלים תוכנות ואפליקציות זדוניות, וירוסים וסוסים טרויאניים, שמטרתם לחבל במידע הארגוני והפרטי. הוא אמר שבמהלך 2016 דווח על עלייה של כ-40% בנוזקות הכופרה בקרב ארגונים וצרכנים פרטיים, אך בניגוד לצרכן הפרטי, שאין לו בעיה לחשוף את העובדה שתוכנת כופר תקפה את המחשב או הסמארטפון שלו, גופים עסקיים לא נוהגים לחשוף מתקפות כאלה, על אף שרבים מהם חוו אותן בשנה האחרונה.

"רק באחרונה האקרים פרצו למערכות המחשוב של הרכבת הקלה של סן פרנסיסקו, העניקו לכל הנוסעים נסיעה בחינם ואף ביקשו כופר מהנהלת החברה בתמורה לשיחרור ההצפנה. אין סוף לתחכום וליכולות של ההאקרים שגורפים מיליוני דולרים מהסקטור העסקי והפרטי, ולהערכתי המגמה תתעצם במהלך 2017", ציין.

לדברי דנינו, "מוצרי G Data מספקים ללקוחות מהמגזר העסקי והפרטי תפיסת איכות של טכנולוגיה גרמנית וכיפת ברזל סייברית, עם הגנה למחשב ולסמארטפון מפני וירוסים, תוכנות ריגול, פריצות וסוסים טרויאניים, כמו גם חומת אש והצפנה מרבית להגנה. מוצרי G Data מיוצרים על ידי שימוש בטכנולוגיה פרו-אקטיבית של שני מנועי סריקה, שמצליחים להגיע ליכולות זיהוי וחסימה מהגבוהות ביותר בתחום, עם ניצול מזערי של צריכת הזיכרון וללא האטה של המחשב. המוצרים כוללים פיצ'רים ייחודיים שמקלים על הניהול, ומאפשרים שליטה מוחלטת ושרידות גבוהה של המידע באמצעות שילוב של מודול גיבוי, גם במוצרים הביתיים, שנגישים לכל משתמש קצה".

באחרונה סיכם דנינו על הסכם שיתוף פעולה עם בנדא מגנטיק, שתפיץ את מוצרי G Data גרמניה בקרב לקוחותיה, משווקים וחנויות לכל המגזרים העסקיים. בקרוב תקיים החברה כנס שותפים ולקוחות ראשון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים