שיווק דיגיטלי – עם קבוצת סיון וגוגל

עובדים מקבוצת סיון במשרדי גוגל

יותר מ-100 לקוחות הגיעו לכנס שקיימה באחרונה קבוצת סיון בנושא שיווק בדיגיטל במשרדי גוגל (Google) בתל אביב. בין לקוחות החברה שהשתתפו בכנס היו נציגי יעקבי, ניסקו, זאוס, רשות החדשנות, קבוצת אביב טכנולוגיות ו-OPI.

הכנס כלל הרצאות של מומחים מקבוצת סיון ומגוגל, שסקרו את עולם האונליין ופלטפורמות הפרסום של ענקית הרשת. הלקוחות למדו איך בונים נכון אסטרטגיה ותוכנית שיווק בדיגיטל. כמו כן, הוצגו כלים לשיווק והדרכים ליישמם.

אביעד ריבק, מנכ"ל קבוצת סיון, אמר כי "השיווק בדיגיטל הופך יותר ויותר להיות אחד הכלים החשובים והמשפיעים בשיווק ובפרסום של חברות. אולם, עם הגידול בצרכים והפלטפורמות השונות, גדל הבלבול וחוסר הידע של החברות כיצד להשתמש בכלים אלה ולנצלם באופן הטוב ביותר לחשיפת המוצר או השרות ולהגדלת המכירות. כך נולד הרעיון לקיים כנס מקצועי ללקוחות החברה".

"חברה שלא תהיה לה נוכחות בדיגיטל פשוט תאבד בעתיד נתח מלקוחותיה", ציין ליאור שור, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה הדיגיטלית של קבוצת סיון. "יותר מ-80% מהעסקים מחפשים בגוגל ספקים ושירותים. רק בישראל, יותר מ-70% מהצרכנים קונים מוצרים או מזמינים שירותים שונים באינטרנט".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

אביעד ריבק, מנכ"ל קבוצת סיון

אביעד ריבק, מנכ"ל קבוצת סיון

ליאור שור, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה הדיגיטלית של קבוצת סיון

ליאור שור, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה הדיגיטלית של קבוצת סיון

עובדים מקבוצת סיון במשרדי גוגל

עובדים מקבוצת סיון במשרדי גוגל

המשתתפים בכנס

המשתתפים בכנס

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קורס בניית אתרים בחינם

    אני לגמרי מסכים עם הטענה שעסק בלי פלטפורמה שיווקית באינטרנט כנראה לא תגיע הכי רחוק... עם הזמן כולם עוברים לאונליין, כולם בכללי בפלאפונים כולם בטלווזיה במחשב בכל מיני מכשירים ואייפדים למינהם, פה צריך לתת דגש של שיווק.

אירועים קרובים