משה צמיר מונה למנכ"ל מר ישראל

צמיר שימש כיו"ר הדירקטוריון של דלק גז טבעי וכסמנכ"ל התפעול ושרשרת האספקה של דלק ● הוא ינהל את פעילות המגזר האזרחי של הקבוצה בארץ

משה צמיר, מנכ"ל מר ישראל. צילום: יח"צ

קבוצת מר הודיעה על מינויו של משה צמיר למנכ"ל מר ישראל. במסגרת תפקידו זה, יהיה צמיר אחראי על כלל פעילות המגזר האזרחי של הקבוצה בארץ. זאת, לצד פעילות המגזר הביטחוני, שמנוהלת על ידי תא"ל (מיל') ירון לבנת.

צמיר הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בניהול של מערכי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה וגבייה בארגונים גדולים. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמשנה למנכ"ל SkyVision, שם ניהל את חברות הבת של הקבוצה בחו"ל.

לפני כן שימש במשך כשש שנים בתפקידי מפתח בדלק. בין היתר, הוא שימש כיו"ר דירקטוריון דלק גז טבעי – תפקיד שבמסגרתו היה אחראי על הקמת חברה בת שאחראית על פעילות הגז הטבעי בישראל וניהול רכש בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. כמו כן, שימש כסמנכ"ל התפעול של דלק – תפקיד שכלל את ניהול מערכי שירות הלקוחות, התחזוקה, הסליקה, הנדל"ן, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה בחברה.

טרם הגעתו לדלק הקים צמיר את חברת ארטנט, שמתמחה בייעוץ, תכנון והקמת מערכי IT ותקשורת, תפעולם ותחזוקתם. הוא שימש כמנכ"ל החברה במשך 12 שנה, עד למכירתה לקבוצת אמן.

צמיר הוא בעל תואר ראשון בלימודים כלליים ובוגר קורס דירקטורים מאוניברסיטת בר אילן.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, אמר כי "יש לצמיר ניסיון רב שנים בקידום מהלכים אסטרטגיים, שיווק ומכירת פתרונות ושירותי IT, ניהול חברות תקשורת ואנרגיה, ותפעול מערכי שירות לקוחות, תחזוקה והקמת מערכות מידע. ניסיונו והיכרותו העמוקה עם תחומי התקשורת, הביטחון והתשתיות יתרמו לקידום מטרותיה של מר בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים