דן ענבר מונה למנכ"ל XtremIO ב-EMC

ענבר ינהל את קבוצת המחקר ומרכז הפיתוח של EMC, שפועלים בקיבוץ גליל ים ● הוא יחליף את אהוד רוקח, ממייסדי XtremIO, שכיהן כמנכ"ל החברה מאז הקמתה ב-2009

דן ענבר, מנכ"ל XtremIO ב-EMC

EMC הודיעה היום (ג') על מינויו של דן ענבר למנכ"ל XtremIO, קבוצת מוצר ומרכז פיתוח שפועלים בקיבוץ גליל ים שליד הרצליה. הוא ינהל את הפעילות הגלובלית של XtremIO, שנרכשה על ידי EMC ב-2012.

לענבר יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול חברות טכנולוגיה. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל N-trig, עד שמיקרוסופט (Microsoft) רכשה אותה. הוא הצטרף ל-N-trig ב-2013 ולפני כן כיהן כ-10 שנים במספר עמדות מפתח בסנדיסק (SanDisk) ובאם-סיסטמס (M-Systems), כולל כמנכ"ל סנדיסק ישראל. קודם לכן מילא ענבר תפקידי ניהול ושיווק בחברות e-Mobilis ,Top Image Systems ו-NICE. ענבר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת INSEAD.

הוא יחליף את אהוד רוקח, ממייסדי XtremIO, שכיהן כמנכ"ל החברה מאז הקמתה ב-2009, והמשיך בתפקיד זה וכסגן נשיא ב-EMC מאז הרכישה. רוקח, שסייע למיצובה של EMC בתחום מערכי האחסון מבוססי הפלאש (All-Flash Array), יישאר בחברה במהלך החודשים הקרובים ויעבוד לצד ענבר, עד להשלמת תקופת המעבר.

יצוין כי מאז הרכישה גדלה מצבת העובדים ב-XtremIO לכמה מאות, רובם בישראל. מדובר באחד המוצרים בעלי שיעור הצמיחה המהיר ביותר ב-EMC, עם הכנסות שהסתכמו בשנה האחרונה ביותר ממיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים