אדיר רון מונה למנהל פעילות הקוד פתוח של מיקרוסופט ישראל

רון יצטרף להנהלת חטיבת ה-M&O של החברה ● הוא שימש עד כה כמנהל החדשנות העסקית של מיקרוסופט בארץ

אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח למזרח התיכון ולאפריקה במיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט

אדיר רון, עד כה מנהל החדשנות העסקית של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, מונה למנהל פעילות הקוד הפתוח של החברה ויצטרף להנהלת חטיבת ה-M&O שלה.

בתפקיד אותו הוא מסיים בימים אלה ניהל רון את פעילות החדשנות בקבוצות ההיי-טק, הטלקו והפיננסים בחטיבת ה-EPG של החברה. כמו כן, הוא הוביל את תהליכי המכירה וה-Delivery של פרויקטי מפתח בתחום ובניית פתרונות ייעודיים למגזרים. לפני כן שימש כמנהל פתרונות לתעשייה בקבוצת הפיננסים והבריאות של מיקרוסופט ישראל.

"בעולם הקוד הפתוח, השמים הם הגבול"

בפוסט שפרסם בפרופיל הפייסבוק (Facebook) שלו כתב רון כי "בעיניי, המסע שמיקרוסופט עוברת בשנים האחרונות בתחומי הקוד הפתוח הוא לא פתוח ממרתק. מחברה שבגלגולה הקודם, המנכ"ל, סטיב באלמר, היה אחראי על ההתבטאות לפיה 'ה-Linux הוא סרטן', מיקרוסופט הפכה לאחת החברות הפתוחות, החדשניות והמשפיעות ביותר על תחום הקוד הפתוח בעולם".

"הקוד הפתוח הפך בשנים האחרונות לקטר עוצמתי שמניע את החדשנות בשלל תחומים כמו מובייל, סושיאל, Big Data, מציאות וירטואלית ותשתיות מחשוב", הוסיף רון.

"הדמוקרטיזציה המואצת של טכנולוגיות הקוד הפתוח, לצד עלייתו של מחשוב הענן הזמין והזול, הובילו בעולם מהפכה שאפקטיבית הצליחה בראשונה להסיר את כל חסמי הכניסה לעולם הטכנולוגי. Airbnb ,Waze, פייסבוק, נטפליקס (Netflix), אובר (Uber), ווטסאפ (WhatsApp), לינקדאין (LinkedIn)… בעידן הקוד הפתוח והענן, כל יזם עם רעיון יצירתי זוכה לאותו פוטנציאל הצלחה שווה ערך כמו חברות התוכנה הגדולות", ציין.

עוד כתב רון כי "בעולם שבו שינוי הוא הקבוע החדש, מיקרוסופט קיבלה לפני מספר שנים החלטה אמיצה לשנות כיוון ולהוביל את מגרש המשחקים האסטרטגי הזה עם תפיסת ה-'חדשנות בכל מחיר' של המנכ"ל החדש שלנו, סאטיה נאדלה".

"באופן אישי, יש בי גאווה עצומה להוביל את עולם הקוד הפתוח בישראל ולקחת חלק בטרנספורמציה המדהימה של חברה שמאמצת חדשנות בכל מחיר ולא מהססת להמציא את עצמה מחדש כשצריך", כתב.

"אגב", סיים רון, "אפילו באלמר עצמו הודה בראיון לפני כמה שבועות שהוא התאהב ב-Linux מחדש, ככה שהשמיים הם אכן הגבול בעולם הקוד הפתוח הדינאמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים