יום הולדת פורימי ל-Xact

התחפושת הזוכה בתחרות: מסטיק עלמה ובזוקה ג'ו

עובדי Xact, חטיבת הסאפ (SAP) של One1, חגגו השבוע במסיבת תחפושות פורימית במועדון הפיצ'ר בהרצליה. האירוע התקיים בסימן עשור להקמת Xact.

במהלך האירוע נערכה תחרות תחפושות בהשתתפות העובדים וחברי הנהלת One1. בין היתר נטלו בה חלק שי אוזון, מנכ"ל הקבוצה, ושני אנקוריון, מנכ"לית Xact. במקום הראשון בתחרות התחפושות זכו מסטיק עלמה ובזוקה ג'ו, במקום השני צמד פאקמן ובשלישי – צמד פרעונים ממצרים.

יום ההולדת העשירי של Xact צוין באחד מרגעי השיא של המסיבה, עם עוגה שעליה נכתב המוטו של החברה: "We LOVE Doing What We Do" ("אנחנו אוהבים לעשות את מה שאנחנו עושים"). רועי רוזנבלום וחיים הלפרן, מקימי החברה, כיבו את הנרות וזכו לתשואות מהעובדים ומהנהלת One1.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP; עדי שיין, מנהל חטיבת החומרה והתשתיות של One1; שני אנקוריון, מנכ"לית Xact - חטיבת הסאפ של One1; עו"ד איריס אתגר, יועצת משפטית של הקבוצה; שלי כהן, סמנכ"ל הכספים; ושי אוזון, מנכ"ל One1

מימין: רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP; עדי שיין, מנהל חטיבת החומרה והתשתיות של One1; שני אנקוריון, מנכ"לית Xact – חטיבת הסאפ של One1; עו"ד איריס אתגר, יועצת משפטית של הקבוצה; שלי כהן, סמנכ"ל הכספים; ושי אוזון, מנכ"ל One1

עם העוגה, מימין: רועי רוזנבלום, חיים הלפרן ושני אנקוריון

עם העוגה, מימין: רועי רוזנבלום, חיים הלפרן ושני אנקוריון

התחפושת הזוכה בתחרות: מסטיק עלמה ובזוקה ג'ו

התחפושת הזוכה בתחרות: מסטיק עלמה ובזוקה ג'ו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים