אל"מ (מיל') שי גלבוע מונה לראש מינהל הטכנולוגיות של שירות בתי הסוהר

גלבוע נבחר לתפקיד לאחר שזה לא אויש במשך תקופה ארוכה ● בעברו הוא כיהן בתפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים במערכת הביטחון, ובכלל זה בחיל המודיעין, במפא"ת ובתוכנית החלל

אל"מ (מיל') שי גלבוע, ראש מינהל הטכנולוגיות החדש של שירות בתי הסוהר. צילום: מכון לב

הנהלת שירות בתי הסוהר מינתה את אל"מ (מיל') שי גלבוע לתפקיד ראש מינהל הטכנולוגיות של השירות. אל"מ (מיל') גלבוע נבחר על ידי ועדת איתור מיוחדת וייכנס לתפקידו בחודש מאי הקרוב, בדרגת תת גונדר.

התפקיד לא אויש במשך תקופה ארוכה. בשנה שעברה נבחר לתפקיד יקי זינו, אולם הוא הספיק לכהן מספר חודשים בלבד, עד שהתקדם לתפקידו הנוכחי בבזק. לפני זינו כיהן בתפקיד תת גונדר ישראל רום, שמונה באחרונה למנמ"ר אגד.

במשך שנים רבות שימש גלבוע בן ה-51 בתפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים במערכת הביטחון, על זרועותיה השונות. בין השנים 1986 ל-1992 הוא שימש כמהנדס פיתוח באחת היחידות המסווגות של חיל המודיעין. כמו כן, הוא היה מעורב בפרויקטים טכנולוגיים רגישים ביותר במפא"ת. בין השנים 2001 ל-2012 שימש גלבוע כמנהל בכיר בתוכנית החלל של משרד הביטחון, והיה מעורב בפרויקטי הלוויין והחץ. בארבע השנים האחרונות הוא מכהן גלבוע כמנכ"ל המרכז האקדמי לב, בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים.

גלבוע אישר את דבר המינוי ואמר: "אני רואה בתפקיד אתגר גדול ושליחות חשובה, בארגון מורכב. מרבית החיי המקצועיים הוקדשו לניהול טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר בשירות הביטחון. היציאה לניהול אקדמי הייתה אתנחתא קצרה, ואני שמח לשוב לדברים שאני אוהב ויש לי ניסיון רב בעשייתם".

יצוין כי תהליך האיתור ארך זמן רב, עקב העדר מספיק מועמדים, מורכבות התהליך, המסגרת וחוסר גמישות בדרכי התגמול של המועמד הנבחר. התפקיד כולל אחריות על המחשוב, הקשר, האלקטרוניקה והאמצעים הטכנולוגיים בשירות בתי הסוהר, וניהול צוות של יותר מ-100 אנשים.

תהליך האיתור הואץ לאחר פרסום ידיעה באנשים ומחשבים, שבעקבותיה פנו לוועדה מועמדים. בסופו של דבר היא החליטה, כאמור, לבחור בגלבוע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טובה כהח

    כל הכבוד שי! עלה והצלח! חזק וברוך!

אירועים קרובים