ג'ולי פאריש מונתה לסמנכ"לית השיווק העולמית של צ'ק פוינט

לדברי פאריש, "החברה נמצאת בעמדה חזקה מאוד, עם אסטרטגיות חזקות בענן וגישות הגנה רב-שכבתיות - השאלה הראשונה שלי היא, למה לא יותר אנשים יודעים את זה?"

ג'ולי פאריש, סמנכ''לית השיווק העולמית של צ'ק פוינט

צ'ק פוינט (Check Point) מינתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק העולמית שלה את ג'ולי פאריש, לשעבר בכירה בנט-אפ (NetApp) ובסימנטק (Symantec).

פאריש החלה בתפקידה לפני ימים אחדים. היא החליפה בתפקידה את מארי האטר, שהייתה בתפקיד עד יוני השנה, אז עזבה לטובת תפקיד זהה באיקסיה (Ixia).

בתפקידה האחרון שימשה פאריש כמנהלת שיווק של נט-אפ מ-2012 ועד ספטמבר השנה. היא הצטרפה לנט-אפ בסוף 2008 כסגנית נשיא בכירה למכירות עולמיות. לפני כן הייתה מנהלת ערוצים בכירה בסימנטק ובוריטאס (Veritas).

פאריש אמרה ל-CRN כי "המינוי בצ'ק פוינט הוא מעין 'חזרה לשורשים', שיבה לעולם האבטחה". לפני שעבדה ב-וריטאס, היא הייתה ב-Nokia Internet Communications, סטארט-בתחום האבטחה, שנרכש על ידי צ'ק פוינט. "יש לצ'ק פוינט טכנולוגיות מדהימות והשוק הולך וגדל", אמרה, "זה תחום ממש מגניב".

לדבריה, אחד המיקודים שלה יהיה בתחום של העברת המסר כי צ'ק פוינט פועלת לאבטחת הענן. "החברה נמצאת בעמדה חזקה מאוד, עם אסטרטגיות חזקות בענן וגישות הגנה רב-שכבתיות", אמרה. "השאלה הראשונה שלי היא, למה לא יותר אנשים יודעים את זה? אוודא שכולם, לקוחות ולשותפים, מבינים מה שאנחנו עושים".

היא הסבירה כי תפקידה בצ'ק פוינט יהיה דומה לזה שהיה לה בנט-אפ, ויכלול שיווק מוצרים ופתרונות, פיתוח הכרה למותג, פיתוח קמפיינים, יחסי ציבור עולמיים, ניהול אסטרטגיה דיגיטלית וניהול שיווק של ערוצים.

אמנון בר-לב, נשיא ענקית האבטחה הישראלית אמר כי "פאריש מהווה רכיב מפתח נוסף בהנהלת החברה. "הידע והתובנות שלה ישפרו את המיקוד שלנו באספקת מוצרים הטובים ביותר מסוגם, תוך חיזוק האסטרטגיה של המודעות למותג. היא תביא להאצת הצמיחה שלנו בשוק האבטחה".

"להגיב לפאלו אלטו"

ג'ון וודול, סגן נשיא להנדסה ב-IAS, שותפה של צ'ק פוינט וספקית פתרונות שלה ושל נט-אפ וסימנטק, אמר כי "צ'ק פוינט פועלת בתעשייה תחרותית מאוד. צ'ק פוינט, ג'וניפר (Juniper Networks) וסיסקו (Cisco) – כולן צריכות להתחרות ולהגיב לפאלו אלטו (Palo Alto Networks)".

ניר צוק הוא המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של פאלו אלטו. צוק היה מעובדיה הראשונים של צ'ק פוינט והועסק בה עד 1999, אז עזב את החברה בטונים צורמים. למרות שטען שאין לו דבר נגד צ'ק פוינט, על מכוניתו התנוססה בעבר לוחית הזיהוי CHKPKLR (קיצור של Check Point Killer). ב-2002 הוא מכר את הסטארט-אפ שלו, OneSecure, ביותר מ-40 מיליון דולר. ב-2006 הקים את פאלו אלטו. החברה הונפקה ביולי2012  וזכתה לביצועים מרשימים ביום המסחר הראשון שלה בבורסת ניו-יורק: מנייתה זינקה ב-26.5% – נתון המשקף שווי חברה של 3.75 מיליארד דולר, לעומת 2.6 מיליארד לפני שהחל המסחר. ביוני השנה הגיע הרגע שצוק ציפה לו יותר מכל: שווי השוק של החברה חצה בראשונה את שווי השוק של צ'ק פוינט: 15.4 מיליארד דולר לעומת 15.3 מיליארד דולר לצ'ק פוינט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים