באה לבקר במאורת הנמר: אסתר ליברזון-נמר, סמנכ"לית, שותפה ודוברת ראשית של SessMe

10/12/2015 13:31
אסתר ליברזון-נמר, מנמ"רית סולל בונה. צילום: פלי הנמר

לכבוד חג החנוכה, בין הדלקת נרות לסופגניה, הגיעה אסתר ליברזון-נמר לביקור מאיר במיוחד במאורה של הנמר ובפיה בשורה מרגשת ומרעננת: SessMe, אפליקציית צ'אט חדשה, כחול לבן.

ליברזון-נמר סיפרה לי שמדובר באפליקציה שמתפקדת כמו כל אפליקציית צ'אט שאתם מכירים, אבל יש בה כמה הבדלים דרמטיים ובולטים:

מחיקת הודעות – כן כן, זה הגיע! קרה לכם שטעיתם והעברתם הודעה לאדם הלא נכון, או בניסוח הלא נכון? או אולי פשוט שלחתם תמונה והתחרטתם אחרי זמן מה? עד עתה לא ניתן היה לעשות דבר. משתמשי SessMe יכולים למחוק הודעה, קובץ קול, סרטון או תמונה לאחר השליחה, גם אם שורשרו למיליון מכשירים אחרים ברחבי העולם. המחיקה אינה תלוית זמן או סטטוס צפייה.

אפליקציית SessMe

אפליקציית SessMe

מניעת צילום מסך ומיסוך או פקסול תמונות – במכשירי אנדראויד, SessMe מונעת לקיחת צילום מסך על ידי המשתמש, וזאת על מנת לשמור על המידע של המצ'וטטים במהלך השיחה. ב-Phone לא ניתן להשתלט על יכולת זו ולכן, צוות הפיתוח של SessMe החכים לעקוף ולעשות זאת בדרך אחרת: התראה בטרם שליחה כי המשתמש המקביל משתמש ב-iPhone ונתינת אפשרויות נוספות להסתרת תכנים, בהן אפשרות שליחת התמונה מפוקסלת, מכוסה בחלקה או להצצה בלבד. כשמנסים לצלם את המסך, התמונה נמחקת מיד מהנמען. תחשבו כמה צרות יכולות היו להימנע מהילדים שלנו אילו היו עושים כך קודם.

שיחה מוצפנת – אדם יושב בישיבה, הטלפון על השולחן והודעות נכנסות. כל אחד יכול לראות מי כתב לו ומה נכתב. ב-SessMe, המשתמש יכול לבחור לגבי אילו אנשי קשר הוא מעוניין כי השיחות המגיעות מהם יהיו מוצפנות ובאילו לא, לנהל שיחה פרטית, אחד על אחד, מה שמונע מהמידע לצאת החוצה או לדלוף, או להסתיר "בועיות" שיחה ספציפיות, לפי בחירת המשתמש. על מנת לצפות במלל כשהוא קריא, יש להכניס סיסמה.

דיווח על חומר פוגעני – פונקציית Report, שהדהימה אותי. לרבים מאתנו יש ילדים שנמצאים בתוך המכשיר מרבית שעות היום. ב-SessMe לקחו את הטיפול בשיימינג צעד אחד קדימה ומאפשרים במהלך השיחה לדווח אודות מסרים פוגעניים על עצמם או של חבריהם. המסרים הללו יורדו מהשרתים לאחר אישור הפנייה.

מעקב אחר לייקים ושיתופים – עד עכשיו יכול הי המשתמש לעקוב אחרי הלייקים שלו או ה-Share שעשו לו רק ברשת החברתית. ב-SessMe, המתנהלת לא רק כאפליקציית צ'אט אלא כרשת חברתית לכל עניין ודבר, אפשר לשלוח הודעה ולקבל סטטוס מלא בתוך האפליקציה: כמה העברות היו להודעה, כמה לייקים ניתנו לתמונה הנמרית שלי עם הקוסמת הכל יכולה והאם נלקח צילום מסך. כל אלה זמינים עבורי.

הודעה מתוזמנת – ליברזון-נמר תיארה את זה הכי טוב: "קרה לך ששכחת לשלוח ברכת יום הולדת לאדם חשוב?" בוודאי, עניתי. היא המשיכה: "כנראה שזה לא היה גרוע כמו לשכוח את יום ההולדת של חמותי…". SessMe מאפשרת לכתוב הודעה מראש, לעצב אותה, לשיר שיר, להוסיף לינקים ותמונות ולשלוח אותה לעוד שבוע מהיום בשעה מסוימת.

אסתר ליברזון-נמר הנמרה עם האפליקציה הנמרית

אסתר ליברזון-נמר הנמרה עם האפליקציה הנמרית

אסתר הנמרה אמרה במאורה: "SessMe נולדה רעיונית לפני מעל לשנה, במהלך מבצע צוק איתן, בו קרה הנורא מכל: הורים קיבלו הודעה אודות מות בנם דרך סרן שמועתי בווטסאפ (WhatsApp), הרבה לפני שבשורת האיוב הרשמית הגיעה לדלתם. ברגע זה נדלקה נורה אדומה למייסדים, עופר בן דויד וחיים סער, שהגיעו מתחומי ראיית החשבון ועריכת הדין. הבנו ששיתוף הוא דבר נפלא וחשוב, אולם יש לו קווים אדומים ברורים. עוד הבנו שכפר גלובלי הוא דבר מבורך, אולם צריך לתת פלטפורמה שמחזירה לנו את השליטה לידיים ומאפשרת לנו לבחור איזה מידע יוצא החוצה ואיזה נשאר אצל כל אחד מאתנו".

אחרי הדברים היפים, אין כמו ניסיון אישי. הורדתי את SessMe, ראיתי שהיא צבעונית, אינטואיטיבית, נעימה, מגניבה ולמרבה ההפתעה, ראיתי שהרבה מאנשי הקשר שלי כבר בפנים. חודש לאחר העלייה לאוויר, מאות אלפים ברחבי העולם כבר הורידו את SessMe.

"מאחורינו צוות יוצא מן הכלל של מפתחים ובעלי תפקידים בכירים שעזבו מקום עבודה והצטרפו למהפכה ביניהם רועי אייזמן, סמנכ"ל הפיתוח, ושירלי גואטה, מומחית UI/UX", אמרה ליברזון-נמר.

יצוין כי ליברזון-נמר היא בעלת נסיון של 16 שנים בפיתוח והובלת צוותי פיתוח בתפקידים בכירים בחברות כמו מיקרוסופט (Microsoft) וטלדור. היא יוצאת 8200, רעיה (דיילי ציפי צפתה ונצפתה בחתונתה) ואם לשלושה ילדים מקסימים. "SessMe הייתה עבורי חלק משליחות אותה אני ממלאת מזה שלוש שנים, כמרצה בהתנדבות בבתי ספר בארץ על מנת להעלות מודעות לקשר הישיר בין שיימינג לדימוי עצמי נמוך וכל הנגזר מכך".

אפליקציית SessMe זמינה להורדה בחנויות האפליקציות, למכשירי אנדרואיד ו-iPhone.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים