תוכנית קלוג-רקנאטי מציינת 20 שנה

בוגרי המחזור ה-18 של תוכנית קלוג-רקנאטי מעיפים את הכובעים לאוויר, בטקס המסורתי

אירועי תוכנית קלוג-רקנאטי, התוכנית הבינלאומית שמתקיימת בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, נפתחו ביום ב' האחרון בערב חגיגי, שהתקיים במלון דן בעיר. השתתפו בו מנהלים בוגרי התוכנית, שחוגגת 20 שנים להקמתה, ותלמידיה, שלמדו לתואר שני במנהל עסקים. "קהילת קלוג-רקנאטי" כוללת כיום כ-1,000 מנהלים בכירים, המשובצים בתפקידי מפתח בארץ ובעולם.

יום לאחר מכן, ביום ג', נערך בבית התפוצות באוניברסיטת תל אביב אירוע הענקת תואר מוסמך במנהל עסקים לבוגרי המחזור ה-18 של התוכנית. הדובר המרכזי באירוע, אורי יהודאי, נשיא ומנכ"ל פרוטרום, דיבר על האתגרים של חברות ישראליות בהתפתחותן לחברות גלובליות מובילות, ושיתף את הבוגרים בנקודת מבטו ובניסיונו האישי. יהודאי אמר שצריך לנצל את היתרונות של ישראל, דוגמת איכות ההון האנושי,רוח היזמות והחדשנות, והגמישות לצד נטילת הסיכונים המחושבת, על מנת לפתח יותר חברות הישראליות לחברות רב לאומיות יציבות, ובראייה ארוכת טווח.

מימין: גרג הניפי, אורית מנדלסון שהם, אורי יהודאי ופרופ' משה צבירן

מימין: גרג הניפי, אורית מנדלסון שהם, אורי יהודאי ופרופ' משה צבירן

גרג הניפי, סגן דיקאנית קלוג, שהגיע לישראל במיוחד לרגל האירועים, בירך את הבוגרים החדשים וציין שהם חלק מהקהילה והרשת הבינלאומית של קלוג. פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, ציין כי השנה חוגגת הפקולטה 50 שנים להקמתה, ואורית מנדלסון שהם, מנכ"לית תוכניות המנהלים, סיפרה על שיתוף הפעולה של קלוג עם רקנאטי, שהיה הראשון של קלוג מחוץ לארצות הברית.

הדוברים המרכזיים באירוע הבוגרים במלון דן, שעסק ב-"חדשנות למען עולם טוב יותר", היו בוגרי קלוג-רקנאטי. אחד מהם היה דוידי וורטמן, מייסד ומנכ"ל נובה-לומוס, העוסקת באספקת מתקנים סולריים ביתיים למדינות עולם שלישי. וורטמן התייחס בדבריו לכך שהקשרים באמצעות בוגרי קלוג-רקנאטי הובילו לגיוס משקיעים לחברה שלו.

מימין: אורית מנדלסון שהם ורחלי גנות

מימין: אורית מנדלסון שהם ורחלי גנות

דובר נוסף היה יונתן ברגר, מנכ"ל The Kitchen – Foodtech hub, חממת הפוד-טק מקבוצת שטראוס, התומכת בסטראט-אפים שעוסקים בטכנולוגיות לשיפור המזון ותהליכי הייצור שלו.

כמו כן, השתתפו בערב הבוגרים במלון דן חברי הסגל האקדמי של תוכנית קלוג-רקנאטי, ובהם פרופ' גדי אריאב; פרופ' פיטר במברגר, סגן הדקאן למחקר ונושאים אקדמיים; ד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי של תוכניות המנהלים; וכן בוגרי תוכנית קלוג רקנאטי מאז היווסדה, ובכלל זה חנוך ברקת, יו"ר קרן דואליס; יואב צרויה ופיונה דרמון, שותפים ב-JVP; משה בראונר, מנהל בכיר ב-HP; אילן לפידות, מנכ"ל לפידות ייבוא ושיווק רפואי; דפנה קרסו מחברת קרסו; ומשה הילל, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס (TI) בישראל.

בוגרי המחזור ה-18 של תוכנית קלוג-רקנאטי מעיפים את הכובעים לאוויר, בטקס המסורתי

בוגרי המחזור ה-18 של תוכנית קלוג-רקנאטי מעיפים את הכובעים לאוויר, בטקס המסורתי

בין בוגרי המחזור ה-18 של התוכנית נמנים שחר אלימלך, מנהל פרוטפוליו בקבוצת כתר פלסטיק, ורחלי גנות, הבעלים והמנכ"לית של רייצ'יפ, חברת ההיי-טק הראשונה במגזר החרדי, וממייסדי פורום ההיי-טק החרדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים